søndag ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

os2

Var også til ÆU idag, så er noget groggy lige nu - ligger bare på sofaen og sover indimellem.

De tog 8 æg ud så nu er det spændende hvor mange der bliver befrugtet. Vi bliver tilbudt at få lagt 2 æg op, men jeg er noget i tvivl. Har 2 større børn fra et andet forhold og er måske ikke helt klar til tvillinger - men ved at få lagt 2 æg op er der jo større sandsynlighed for at den ene bliver til noget - og hvis begge bliver til noget villle det jo også være meget sjovt  men nu er jeg ikke så stor en pige, så synes det er svært hvordan jeg lige vil klare en tvillinge graviditet. Ved godt det måske er nogen sære tanker....men de er der altså...  så vi tager beslutningen tirsdag sammen med lægerne Go søndag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Nessie

for et de alle bliver befrugtede.

Hvis du kan bruge det til noget, så fik vi lagt 1 æg op første gang, 2 frys 2. gang (gravid men MA i uge 12), 1 æg 3. gang (der var kun det ene til oplægning), 2 æg 4. gang (fik en dreng ), 1 frys overlevede og sat op 5. gang (uden resultat)

Held og lykke til jer på tirsdag

Anmeld

3. juli 2011

nielsen80

for at der er fine æg til oplægning.

Anmeld

3. juli 2011

os2

Tak for jeres indlæg dvs du fik 1 dreng - da du fik lagt 2 æg op.

Jeg ved godt det kan lyde lidt som en "gavebod" at man vil have lige hvad man ønsker sig, men er bare blevet lidt usikker omkring chancerne for tvillingegraviditet. Lægerne siger de vil nok råde os til 2 æg pga min alder (over 35) ... og så vil de se på kvaliteten af æggene på tirsdag når der skal være ÆO.

Er blevet mere frisk nu - men har været helt væk idag, min kæreste siger jeg snakkede "mærkelige" ting og grinte og sagde han havde to næser osv. hihi - de må have givet mig en ordentlig dosis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.