12 ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. december 2008

twinboys

Ja 12 dage til jul og til vi spiser julemad, julehygger, finder mandlen, danser om juletræet, åbner gaver, spiser julekonfekt og går trætte og mætte i seng...

Ihhh hvor jeg glæder mig til juleaften...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2008

Mathilde

Ja det er utroeligt at der ikke er længere tid til... Jeg kan næsten ikke forstå det. Jeg synes det er gået så hurtigt.

Men jeg glæder mig til at vi skal være sammen med min familie og til at overbringe den gode nyhed om at jeg er gravid

Knus Mathilde

Anmeld

12. december 2008

twinboys

Mathilde skriver:

Ja det er utroeligt at der ikke er længere tid til... Jeg kan næsten ikke forstå det. Jeg synes det er gået så hurtigt.

Men jeg glæder mig til at vi skal være sammen med min familie og til at overbringe den gode nyhed om at jeg er gravid

Knus Mathilde

Åhhh det bliver spændende... Hvor langt henne er du nu???

Majbritt

Anmeld

12. december 2008

Diana...

Ja det super dejligt, glæder mig så meget til jeg skal til sjælland over til vores familie.

Men desværre er Gamle morfar blevet indlagt, men vi for at han når at komme hjem inden jul.

Mathilde: Har du virkelig kunne holde det hemmeligt så længe FLOT jeg nået dårlig nok ud fra lægen før jeg havet ringet til hele familien. Men super god julegave de får sig der

Jule til alle

Diana

Anmeld

12. december 2008

petersmor

twinboys skriver:

Ja 12 dage til jul og til vi spiser julemad, julehygger, finder mandlen, danser om juletræet, åbner gaver, spiser julekonfekt og går trætte og mætte i seng...

Ihhh hvor jeg glæder mig til juleaften...

Majbritt

Ja, 12 dage til en aftenvagt...

Hanne

Anmeld

12. december 2008

twinboys

petersmor skriver:

Ja, 12 dage til en aftenvagt...

Hanne

Æv bæv... Træls... Men dejligt at nogle tager de vagter, for at hjælpe andre mennesker...Værdsætter de mennesker som dig...Hvad er det lige du jobber indenfor...???

Majbritt

Anmeld

12. december 2008

petersmor

twinboys skriver:

Æv bæv... Træls... Men dejligt at nogle tager de vagter, for at hjælpe andre mennesker...Værdsætter de mennesker som dig...Hvad er det lige du jobber indenfor...???

Majbritt

Jeg er social pædagog på et plejecenter.
Jeg har vidst i 1 år at jeg skulle arbejde juleaften....Men nu hvor det nærmer sig er det bare slet ikke sjovt......Men manden og ungerne kommer hen og spiser med os, så går det jo nok alligevel.
Knus Hanne

Anmeld

12. december 2008

twinboys

petersmor skriver:

Jeg er social pædagog på et plejecenter.
Jeg har vidst i 1 år at jeg skulle arbejde juleaften....Men nu hvor det nærmer sig er det bare slet ikke sjovt......Men manden og ungerne kommer hen og spiser med os, så går det jo nok alligevel.
Knus Hanne

Dejligt at din familie har mulighed for at komme forbi og spise sammen med dig... Så lidt julehygge får du med familien....

Majbritt

Anmeld

12. december 2008

Mathilde

twinboys skriver:

Åhhh det bliver spændende... Hvor langt henne er du nu???

Majbritt

Ja det bliver rigtig spændende Min mor ved det nu godt, men ikke resten af familien...
Jeg er i 10. uge eller helt præcis 9+2 i følge mine egne beregninger, men skal til læge og have lavet vandrejournal idag, så må jeg se om hun er enig

Mathilde

Anmeld

12. december 2008

twinboys

Mathilde skriver:

Ja det bliver rigtig spændende Min mor ved det nu godt, men ikke resten af familien...
Jeg er i 10. uge eller helt præcis 9+2 i følge mine egne beregninger, men skal til læge og have lavet vandrejournal idag, så må jeg se om hun er enig

Mathilde

uhhhh det bliver spændende... Glæder mig til at høre hvad de siger...

MAjbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.