I Vejen kan afhentes gratis:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
976 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Tona

Derma solcreme solfaktor 30 til børn (stor helt ny tube)

Ave'ne solcreme solfaktor 50 til børn(stor helt ny tube)

Lille pose med diverse pigetøj og 1 suttekæde med træperler (ca. 5 dele) str. 62-74

Stor beigefarvet teddybamse (sådan en stor en der fx kan sidde på gulvet).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

juni

Bor du inde i byen? For så vil jeg gerne have tøjet og solcremen, hvis jeg kan lokke mine forældre til at hente det. Er solcremen fra i år?

Anmeld

3. juli 2011

Hasselnødden

En familie i Skagen hvis hus nedbrændte forleden har mistet alt, de har 5 børn - fra 8mrd. Det var måske værd at checke op på det?  Der er en FB-gruppe og så er der oprettet en tråd herinde hvor de er ved at planlægge at køre op med, hvad de får til dem

Anmeld

3. juli 2011

Tona

juni skriver:

Bor du inde i byen? For så vil jeg gerne have tøjet og solcremen, hvis jeg kan lokke mine forældre til at hente det. Er solcremen fra i år?

Jeg bor i nærheden af Kærdalen...så nej ikke midtby men godt nok tæt på

Ja, det er solcreme fra i år. Begge tuber købt i denne måned. Eneste grund til at jeg vil af med dem er fordi jeg har købt noget andet jeg hellere vil bruge

Anmeld

3. juli 2011

juni

Super - men den familie har helt sikkert mere brug for det end mig...

Anmeld

4. juli 2011

Tona

juni skriver:

Super - men den familie har helt sikkert mere brug for det end mig...

Tøjet kan du i alt fald roligt tage, for den families yngste er 8 mdr. så vidt jeg kan forstå, så det vil under alle omstændigheder være for småt

Anmeld

4. juli 2011

Tona

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

En familie i Skagen hvis hus nedbrændte forleden har mistet alt, de har 5 børn - fra 8mrd. Det var måske værd at checke op på det?  Der er en FB-gruppe og så er der oprettet en tråd herinde hvor de er ved at planlægge at køre op med, hvad de får til dem

Hvor finder jeg den tråd henne?

Anmeld

4. juli 2011

juni

Jeg har netop fundet ud af, at det alligevel ser ud til at blive en dreng, så jeg springer over :-) Men mange tak for det fine tilbud og beklager ulejligheden.

Mvh

Anmeld

4. juli 2011

Tona

juni skriver:

Jeg har netop fundet ud af, at det alligevel ser ud til at blive en dreng, så jeg springer over :-) Men mange tak for det fine tilbud og beklager ulejligheden.

Mvh

Ingen ulejlighed... og tillykke med den kommende lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.