Scandia barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.120 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Millesmammi

er der nogle der har haft scandia barnevogn, der kan fortælle mig hvad i synes om den?

har kigget på den der hedder scandia GO.

- i må også meget gerne fortælle om andre barnevogne, både godt og dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

mortilflere

jeg har en den er tude grim , men kostede 75 kr i mødrhjælpen LOL havde nok ofret noget mere hvis vi havde vidst vi skulle bruge den i over 5 år , men den står stadig i vores gang , Alberte er alt for lang til den nu , så nu står den til venners børn

Men hvad vi ikke har budt den vogn : bonden har kørt ind i den så det ene hjul køre en omvej (slinger) , den har været igennem ridestævne pladser , stalde , syghuse osv ...

Skulle jeg ha en i dag blev det det mærke

Anmeld

3. juli 2011

Millesmammi

mortilflere skriver:

jeg har en den er tude grim , men kostede 75 kr i mødrhjælpen LOL havde nok ofret noget mere hvis vi havde vidst vi skulle bruge den i over 5 år , men den står stadig i vores gang , Alberte er alt for lang til den nu , så nu står den til venners børn

Men hvad vi ikke har budt den vogn : bonden har kørt ind i den så det ene hjul køre en omvej (slinger) , den har været igennem ridestævne pladser , stalde , syghuse osv ...

Skulle jeg ha en i dag blev det det mærke

okay, så kan man nok heller ikke forvente mere til den pris :-) men er faldet rigtig meget for sådan en :-)

Anmeld

3. juli 2011

IngenKoPåIsen

Jeg havde en Scandia til min datter, ja har den faktisk stadig- men hun er 2 år nu, og det er ved at være slut. Det er så godt nok der Classic- eller hvad den hedder.. Den med hård kaleche..

Jeg har været SUPER glad for den.. Den er kanon!

Anmeld

3. juli 2011

mortilflere

Millesmammi skriver:

okay, så kan man nok heller ikke forvente mere til den pris :-) men er faldet rigtig meget for sådan en :-)

Nej men den er virkelig holdbar , mønstret på vognen lysebrunt med blomster på er sg grimt og den er sikkert mange år gammel

Anmeld

3. juli 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg er rigtig glad for Odder's vogne.
Men må indrømme, at med de priser Odder køre ville jeg klart vælge en Scandia- er blevet helt tosset med deres vogne. Så jeg kan kun sige, at du roligt kan investere i sådan en

Anmeld

3. juli 2011

Millesmammi

LouiseVous skriver:

Jeg er rigtig glad for Odder's vogne.
Men må indrømme, at med de priser Odder køre ville jeg klart vælge en Scandia- er blevet helt tosset med deres vogne. Så jeg kan kun sige, at du roligt kan investere i sådan en

Odder er også min nummer 1! Men vil gerne ha en ny vogn denne gang, det vil min tegnebog bare ikke være med til hvis det skal være Odder :-(

Anmeld

3. juli 2011

henh01

Hej

Min veninde har en Go og den KNIRKER som et helvede. Godt nok var den billig, men jeg ville til en hver tid ofre lidt mere for en der ikke larmede når jeg fik Jeg har en emmaljunga og den har jeg været glad for (og den er til salg )

Anmeld

3. juli 2011

Millesmammi

henh01 skriver:

Hej

Min veninde har en Go og den KNIRKER som et helvede. Godt nok var den billig, men jeg ville til en hver tid ofre lidt mere for en der ikke larmede når jeg fik Jeg har en emmaljunga og den har jeg været glad for (og den er til salg )

Det var også derfor jeg skrev både godt og dårligt, fordi man kan jo regne ud at der er en grund til de er så billige :-) emmaljunga har jeg også kigget meget på det eneste jeg ved med sikkerhed jeg ikke vil ha, er brio :-)

Anmeld

3. juli 2011

henh01

Millesmammi skriver:

Det var også derfor jeg skrev både godt og dårligt, fordi man kan jo regne ud at der er en grund til de er så billige :-) emmaljunga har jeg også kigget meget på det eneste jeg ved med sikkerhed jeg ikke vil ha, er brio :-)

Jeg havde en simo til min ældste og den var okay, men intet til sammenligning med emmaljunga'en - nok også fordi det er en kombi - den er let at køre og kan komme nemt omkring. Simo'en var ret tung, men ellers okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.