Min 6. kage - bondegårds salg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.397 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Den lykkelige

Mine forældre har haft et landsted til salg i 3 år og jeg ville gøre noget hyggelig for dem for at vise vi tænker på dem og det har været super hårde år, økonomisk og psykisk da de med det samme købte nyt hus og derfor havde to steder.. Så de fik endelig underskriften og jeg inviterede hele familien til surprise pary igår.. de blev super glade og havde slet ikke regnet den ud..  Så sjovt.. Havde så til dessert laved denne kage.. min 6. kage og synes den blev super godt..
Den lille mand er min kæreste på havetraktor.. vi slog græsset for dem i de sidste 2 somre for at hjælpe..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Dot D

Hvor er den fin, og hvor er du en sød datter

Anmeld

3. juli 2011

Bavianis

Super flot kage!

Anmeld

3. juli 2011

bullerbassen

Ih hvor er den fin - Og så sød & betænksom du er.

Håber de ( og de gjorde de helt sikkert ) blev super glade for fest & kage

Anmeld

3. juli 2011

Den lykkelige

Dot D skriver:

Hvor er den fin, og hvor er du en sød datter

Taaak  De blev også bare sååå glade.. og vildt overrasket.. de havde selv snakket om at når det endelig blev solgt skulle vi fejre med champagne og kransekage hele familien.. men kunne bare mærke de ikke orkede sådan noget.. Så arrangerede det lige da underskriften var i hus

Anmeld

3. juli 2011

Den lykkelige

Bavianis skriver:

Super flot kage!

Takker

Anmeld

3. juli 2011

Dot D

Den lykkelige skriver:

Taaak  De blev også bare sååå glade.. og vildt overrasket.. de havde selv snakket om at når det endelig blev solgt skulle vi fejre med champagne og kransekage hele familien.. men kunne bare mærke de ikke orkede sådan noget.. Så arrangerede det lige da underskriften var i hus

Rigtigt sødt gjort af dig... Kan godt forstå at de blev glade

Anmeld

3. juli 2011

Den lykkelige

bullerbassen skriver:

Ih hvor er den fin - Og så sød & betænksom du er.

Håber de ( og de gjorde de helt sikkert ) blev super glade for fest & kage

Tak skal du have
Ja de blev så overrasket.. jeg havde bare sagt om de ikke kom og spiste med kl 18.30.. Men havde så inviteret hele familien til kl 17.30.. så havde vi rullet gardiner ned så de ikke kunne se gæster og balloner fra gårdspladsen.. så de sagde de havde troet det ikke var den dag de skulle komme og var blevet helt i tvivl.. hold op de så overrasket ud da hele stuen var fuld af mennesker pyntet op og jeg havde lavet buffet, bagt kransekage og poppede champagnen  så søde og glade de var..

Anmeld

3. juli 2011

bullerbassen

Den lykkelige skriver:

Tak skal du have
Ja de blev så overrasket.. jeg havde bare sagt om de ikke kom og spiste med kl 18.30.. Men havde så inviteret hele familien til kl 17.30.. så havde vi rullet gardiner ned så de ikke kunne se gæster og balloner fra gårdspladsen.. så de sagde de havde troet det ikke var den dag de skulle komme og var blevet helt i tvivl.. hold op de så overrasket ud da hele stuen var fuld af mennesker pyntet op og jeg havde lavet buffet, bagt kransekage og poppede champagnen  så søde og glade de var..

Hold da op - Flot stablet på benene af dig  Kunne lige forestille mig hvor overrasket de måtte være - Og glade

Anmeld

3. juli 2011

M&M's Mor

Den lykkelige skriver:

Mine forældre har haft et landsted til salg i 3 år og jeg ville gøre noget hyggelig for dem for at vise vi tænker på dem og det har været super hårde år, økonomisk og psykisk da de med det samme købte nyt hus og derfor havde to steder.. Så de fik endelig underskriften og jeg inviterede hele familien til surprise pary igår.. de blev super glade og havde slet ikke regnet den ud..  Så sjovt.. Havde så til dessert laved denne kage.. min 6. kage og synes den blev super godt..
Den lille mand er min kæreste på havetraktor.. vi slog græsset for dem i de sidste 2 somre for at hjælpe..

Hvor er den bare rigtig flot og hvor er det super med sådan en surprise fra jeres side...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.