Lykken vare ikke længe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

hc=k

Det er ikke mere end en uge siden at jeg skrev at jeg have fået ny kæreste.

Nu er det så slut.... Han var helt vild og han fortalte mig en masse ting om hvad han følte og sådan, men det var nok mest en løgn. Nu er jeg alene, helt alene, men jeg skal nok klare mig.
Jeg håber bare at han får det rigtig dårligt når han ser at jeg egentlig klare det her fiint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Nessie

Årh, hvor er det trist

Håber at du hurtigt bliver glad igen, og finder én der værdsætter dig, for den du er 

Anmeld

3. juli 2011

hc=k

Nessie skriver:

Årh, hvor er det trist

Håber at du hurtigt bliver glad igen, og finder én der værdsætter dig, for den du er 

Jamen det er jeg sikker på at jeg gør. Jeg er bare ked af at jeg lod en mand komme tæt på. Da jeg slappede af og lod mig rive med strømmen forsvant hans følelser.. Nu må vi bare se om vi kan være venner, det er nemmest når vi arbejder sammen..

Anmeld

3. juli 2011

Nessie

hc=k skriver:

Jamen det er jeg sikker på at jeg gør. Jeg er bare ked af at jeg lod en mand komme tæt på. Da jeg slappede af og lod mig rive med strømmen forsvant hans følelser.. Nu må vi bare se om vi kan være venner, det er nemmest når vi arbejder sammen..

Åh ja, det kan godt være en lidt svær situation.

Håber I kan se hinanden i øjnen, og får det arbejdsmæssige til at fungere

Anmeld

3. juli 2011

hc=k

Nessie skriver:

Åh ja, det kan godt være en lidt svær situation.

Håber I kan se hinanden i øjnen, og får det arbejdsmæssige til at fungere

Det skal det. Jeg elsker mit arbejde og jeg vil ikke lade ham ødelægge det.

Anmeld

3. juli 2011

Stjernestoev

Hvor er du sej, at du tager det så flot

Anmeld

3. juli 2011

hc=k

Stjernestoev skriver:

Hvor er du sej, at du tager det så flot

Tak skal du have.. Jeg har det rigtig skidt indeni, men det skal han alligevel ikke opdage. Han skal bare tro at jeg er ligeglad og at han egentlig ikke betød så meget. Det er lyv, men det er nemmere sådan.
Vi skal forblive venner og det er fint med mig. Vi arbejder samme sted og jeg vil ikke lade det gå udover arbejdet.

Jeg har det rigtig godt. Han hjælp mig til at gå fra min kæreste som jeg ikke havde det godt med og det er jeg han taknemmelig for, men jeg synes alligevel at han er en røv hehe

Anmeld

4. juli 2011

Lone Jakobsen

æv æv, det er altid så trist når et forhold slutter. uanset hvor kort det har været.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.