Transport af 2 små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.388 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har lige et spørgsmål vedr. transport af 2 små børn. Vi står og skal have en lille ny, og har en i forvejen. Når den lille nye kommer vil den ældste ca være 18 mdr. Men vi kan ikke finde ud af om vi skal ud at have en trilling klapvogn. Den ældste skal i dagpleje og jeg skal gå derom, da manden har bilen, så skal have fundet ud af hvordan jeg får ham transpoteret derom. Og skal jo have den yngste med.

Nogle der har/havde børn omkring samme alder og hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Lucas og Mathilde <3

har set man kan få sådan en tvillinge en, hvor der er klapvogn til den store og plads til lift til den lille

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Lucas og Mathilde <3 skriver:

har set man kan få sådan en tvillinge en, hvor der er klapvogn til den store og plads til lift til den lille

Kan du hukse hvilket mærke?

Anmeld

3. juli 2011

sarahb

her er der 2 år mellem vores og jeg ville ikk undvære det for noget som helst. Bruger faktisk næsten KUN den..
Vi har denne fx. i den blå og så kan der klikkes en lift på til den lille.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

her er der 2 år mellem vores og jeg ville ikk undvære det for noget som helst. Bruger faktisk næsten KUN den..
Vi har denne fx. i den blå og så kan der klikkes en lift på til den lille.

Kan du huske hvilket mærke det er? den ser smart ud

Anmeld

3. juli 2011

sarahb

Anonym skriver:

Kan du huske hvilket mærke det er? den ser smart ud

det er en urban jungle duo.
Den er så nem at køre og den slåes helt sammen og fylder ikk meget. Og så kan de ligge ned og sidde op. Og man kan indstille hjulene til fast position hvis man ikk vil have de kører rundt osv.

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

det er en urban jungle duo.
Den er så nem at køre og den slåes helt sammen og fylder ikk meget. Og så kan de ligge ned og sidde op. Og man kan indstille hjulene til fast position hvis man ikk vil have de kører rundt osv.

Tak den ser god ud.... Jeg tror lige jeg vil tjekke den ud.

Anmeld

3. juli 2011

mortilflere

vi havde en tvillinge vogn , guld hver

Anmeld

3. juli 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige et spørgsmål vedr. transport af 2 små børn. Vi står og skal have en lille ny, og har en i forvejen. Når den lille nye kommer vil den ældste ca være 18 mdr. Men vi kan ikke finde ud af om vi skal ud at have en trilling klapvogn. Den ældste skal i dagpleje og jeg skal gå derom, da manden har bilen, så skal have fundet ud af hvordan jeg får ham transpoteret derom. Og skal jo have den yngste med.

Nogle der har/havde børn omkring samme alder og hvad gjorde I?

Jeg har to drenge på 17 og 6 mdr, vi har en Emmaljunga Twincross tvillingeklapvogn, det er super go, da den bette var "lille" kunne han være i liften og den "store" kunne sidde ved siden af.

Så en tvillingeklapvogn er bestemt pengene værd, hvis du ikke vil ha en tvillingebarnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.