Hvad gør i når i har haft et marridt om jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg havde et, der var meget modbydeligt i nat, og nogle af billederne har altså hængt ved hele dagen. Nu er jeg på vej i seng og kan ikke lade være med at tænke på drømmen. Normalt ville det ikke være et problem, men jeg er alene i sengen

Hvordan får i rystet det af jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

twinboys

Jeanne skriver:

Jeg havde et, der var meget modbydeligt i nat, og nogle af billederne har altså hængt ved hele dagen. Nu er jeg på vej i seng og kan ikke lade være med at tænke på drømmen. Normalt ville det ikke være et problem, men jeg er alene i sengen

Hvordan får i rystet det af jer?

Skynd dig altid at fortælle en hvad du drømte, så går det nemlig ikke i opfyldelse... Men pyhhh det er ikke rart, har også prøvet det nogle gange...

Håber du får en behagelig nat, uden nogle onde voldsomme drømme...

Nat nat og drøm behageligt...

Majbritt

Anmeld

11. december 2008

ivfmarie

yrdk! Kender det godt - og billederne dukker op hver gang man lukker øjnene. Jeg er flere gange blevet nødt til at tænde tv'et midt om natten for at "rense" mine øje.
Det er forfærdeligt - stakkels dig, at du har døjet med det i dag. Håber det er ved at være forduftet nu?

Marie

Anmeld

12. december 2008

mette moren

jeg drømte engang jeg skulle slå en sæl ihjæl men pludslig var det min lille bror som lå der i stedet jeg vågnede op med et z!!!! og græd helt vildt der gik ret lang tid før jeg ikk var bange for at lægge mig til at sove ,uden at være bange for at drøme det igen!! det stoppede faktisk som jeg fortalte min mor om drømmen!! så nok en go ide at komme ud med det mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.