babymøde i dag - bliver det afholdt og hvornår er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Det er en for lang tur for mig... Har så meget kvalme og kaster op... Bor på Fyn... Jeg må tage med næste gang... Ville ellers gerne... Men i må have en skøn dag tøzer!!!!!

Puha lyder ikke rart!, men på den anden side, så har jeg faktisk hørt, at gravide som døjer meget med kvalme i starten af graviditeten har mindre risiko for at miste, så tror det er gode tegn for bebs/bebserne.

En anden gang siger du bare til, jeg er oprindelig fra Fyn, og er der tit for at besøge familie og venner, så kunne sagtens have dig med i bilen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

ønskebørn74

æv ville ellers så gerne have mødt dig og lykønsket den kommende mave

Træls du er så dårlig, men det er jo super gode tegn på høj HCG. Ved godt at det nok er svært at nyde når man er i det, men er så misundelig og glæder mig naivt til det er mig

Jeg tager det hele med... Elsker min kvalme, mine ømme babelutter... Ligamentsmerterne og mine 30 ture til toilettet... Men opkasten kunne jeg nu godt være foruden... GG... Men det er det hele værd...

for at finder jer andre i gruppen snart....

Jeg tør ikke køre så langt når jeg kaster op... Er nervøs for at køre galt... Jeg kan jo ikke styre bilen imens jeg kaster op... Men næste møde, der er jeg med!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

3. juli 2011

ønskebørn74

Puha lyder ikke rart!, men på den anden side, så har jeg faktisk hørt, at gravide som døjer meget med kvalme i starten af graviditeten har mindre risiko for at miste, så tror det er gode tegn for bebs/bebserne.

En anden gang siger du bare til, jeg er oprindelig fra Fyn, og er der tit for at besøge familie og venner, så kunne sagtens have dig med i bilen.

Årrrrr hvor er du søde... Ville så gerne med, men det er altså ikke lækkert at have mig med når jeg kaster op... GG.. Jeg bor på Nordfyn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.