mette moren tak tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. december 2008

twinboys

Åhhh du skal vide at du lige har gjort to drenge rigtig rigtig glade... Vi er kommet hjem fra posthuset... og lige siden har drengene bare leget med togene...

Jeg måtte sige at nu kom nissernes ø... og de sagde i munden på hinanden... Imorgen skal vi lege videre med vores tog...

Så ved at de nu går glade i seng og glæder sig til at skulle lege videre imorgen...

Så varm hilsen fra en rigtig glad moar...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

mette moren

Åhhh du skal vide at du lige har gjort to drenge rigtig rigtig glade... Vi er kommet hjem fra posthuset... og lige siden har drengene bare leget med togene...

Jeg måtte sige at nu kom nissernes ø... og de sagde i munden på hinanden... Imorgen skal vi lege videre med vores tog...

Så ved at de nu går glade i seng og glæder sig til at skulle lege videre imorgen...

Så varm hilsen fra en rigtig glad moar...

Majbritt

det var dejligt de blev glade jamie har også brugt mange glade timer med det!! men det sidst lange stykke tid har det bare stået og samlet støv så bare fedt der er andre som kan få glæde af det!!! jeg er også vildt glad for det nat tøj og senge sæt!!! det er dare så flot og lækkert!!!

Anmeld

11. december 2008

twinboys

mette moren skriver:

det var dejligt de blev glade jamie har også brugt mange glade timer med det!! men det sidst lange stykke tid har det bare stået og samlet støv så bare fedt der er andre som kan få glæde af det!!! jeg er også vildt glad for det nat tøj og senge sæt!!! det er dare så flot og lækkert!!!

Det var super... ja drenge har også pyjamaserne i sort, grøn og den brune og flere sæt sengetøj i æbleprint også... Majbritt

Anmeld

11. december 2008

mette moren

det er altså også fedt!! vil også godt ha et sæt til jamie så du må sige til hvis der kommer noget!! helst blå el grøn!!

Anmeld

11. december 2008

twinboys

Har i brun... men str. er lidt stor ... Så han må vokse lidt hurtigt...str.140

Anmeld

11. december 2008

mette moren

twinboys skriver:

Har i brun... men str. er lidt stor ... Så han må vokse lidt hurtigt...str.140

he he ja så har han lidt ravlt tror du der komer noget i grøn på et tidspunkt??

Anmeld

11. december 2008

twinboys

mette moren skriver:

he he ja så har han lidt ravlt tror du der komer noget i grøn på et tidspunkt??

Jo jo str. 116 Jeg har da et sæt liggende her i grønt og et i brunt... Ønsker du disse to sæt... Der er dog ingen mærker på mere... Det er demo modeller...

Du må få begge sæt til 300kr... Majbritt

Anmeld

11. december 2008

mette moren

helst kun det grønne, det vil jeg så gså meget gerne ha!!!

Anmeld

11. december 2008

twinboys

Det brune er altså også vildt flot... Tjek lige mine modeller...

Majbritt

Anmeld

11. december 2008

mette moren

twinboys skriver:

Det brune er altså også vildt flot... Tjek lige mine modeller...

Majbritt

tror ikk jeg får ham i det brune ved godt han er lidt sart men han er glad for blå og grøn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.