Zoneterapi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Lisbeth1985

Kay skriver:

øhmm det er et meget bestemt sted i panden... eller retter to steder... og man skal trykke sådan... æhhh ja... det er lidt svært at forklare... hmmm...

trykket skal være sådan ikke av hårdt men heller ik nusning... hvor bor du... tror det er lettere at vise...

Kan du ikke lave en video? Jeg vil også gerne se det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Kay

Lisbeth1985 skriver:

Kan du ikke lave en video? Jeg vil også gerne se det:-)

øhmmm jo kan da prøve... skal bare finde en måde  at holde mig anonym og lave video...

Anmeld

2. juli 2011

pussekat

Kay skriver:

øhmmm jo kan da prøve... skal bare finde en måde  at holde mig anonym og lave video...

hejsa

haha du kan bliv sort i hoved el en sæk over nej nu skal jeg være sød

Anmeld

2. juli 2011

Kay

pussekat skriver:

hejsa

haha du kan bliv sort i hoved el en sæk over nej nu skal jeg være sød

hehe... hvis en af jer vil være "model" til en "film" vil jeg gerne lave den... man behver jo ikke se mit ansigt når jeg gør det... kun ansigtet på den jeg laver det på...

Anmeld

3. juli 2011

modesty

Riget lavede sidste år en meget stor undersøgelse omkring akupunktur og fertilitetsbehandling (faktisk verdens største, og den første der havde så mange deltagere at den var statistisk signifikant - altså over 2000 deltagere). Facit var at der var INGEN forskel på resultaterne i test-gruppen og kontrol-gruppen. Men som overlægen derinde sagde - det kan ikke skade, så hvis man har lyst til at gøre det, skal man bare gøre det :-)

Anmeld

3. juli 2011

Kay

modesty skriver:

Riget lavede sidste år en meget stor undersøgelse omkring akupunktur og fertilitetsbehandling (faktisk verdens største, og den første der havde så mange deltagere at den var statistisk signifikant - altså over 2000 deltagere). Facit var at der var INGEN forskel på resultaterne i test-gruppen og kontrol-gruppen. Men som overlægen derinde sagde - det kan ikke skade, så hvis man har lyst til at gøre det, skal man bare gøre det :-)

lige netop... det kan ikke skade... og zoneterapi har hjulpet mig med andre ting

Anmeld

3. juli 2011

ønskebørn74

Kay skriver:

Hejsa... har en veninde der er zoneterapeut og akupontør...

da jeg var hjemme hos hende i går fortalte jeg hende om vores PB og at vi skal i behandling (formegentlig med metformin til at starte med, da jeg har pco). fortalte hende også som gynekologen kunne se at jeg en gang i mellem har ÆL, på trods af min pco...

hun fortalte så hvordan hun har hjulpet flere par ved hjælp af et mix. af akupunktur og zoneterapi... og hun viste mig nogle punkter hvor vi skal masere hinanden hver dag i et min. og bare den lille ting skulle gøre store forskelle... både for mænds sædkvalitet og kvinders fertelitet...

ja... jeg tror på at zoneterapi og akupunktur virker, det har jeg set og følt... men... er der nogle andre der har erfaringer med det?

glæder mig til at se om det virker på os

Mange private klinikker tilbyder det fordi det har en gavnlig hvirkning... Så..go for it!!! Og held og lykke med det hele!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.