Jesus, de tænder!! Hjælp mig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Sabsy

Åh gud, Benhamins kindtænder er på vej ud og sikke en ballade - jeg er helt færdig.. Han sov først kl 02.15 og havde ikke sovet hele dagen i dagpleje.. Han græder og græder, vi har ikke mere energi.. Vi har prøvet med panodil (stikpille) og noget bedøvende creme, det hjælper ikke :-( Nu har han også fået voldsom svamp ved munden og rigtig ræd numse.... Hvad kan vi gøre?? Undskyld for stave og kommafejl, men kan ikke tænke mere og heller ej se ud og øjnene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Sabsy

Benhamin - Benjamin... :-$

Anmeld

2. juli 2011

Sabsy

Benhamin - Benjamin...

Anmeld

2. juli 2011

L.J.L

Bubbes skriver:

Åh gud, Benhamins kindtænder er på vej ud og sikke en ballade - jeg er helt færdig.. Han sov først kl 02.15 og havde ikke sovet hele dagen i dagpleje.. Han græder og græder, vi har ikke mere energi.. Vi har prøvet med panodil (stikpille) og noget bedøvende creme, det hjælper ikke :-( Nu har han også fået voldsom svamp ved munden og rigtig ræd numse.... Hvad kan vi gøre?? Undskyld for stave og kommafejl, men kan ikke tænke mere og heller ej se ud og øjnene..

Puha jeg kan godt huske da vores fik hans kindtænder, vi sov ikke i flere dage! Det stod ud af ham med vandet afføring, i to døgn

Det er hårdt, men tror desværre ikke der er meget andet i kan gøre end at give ham lidt panodil at sove på, og så bare masser af væske. Det hjælper på kløen med tvebakker, eller gulerødder.

Kan i evt. få familien til at tage lidt over så i kan få lidt søvn?

Anmeld

2. juli 2011

Miss Tina

Bubbes skriver:

Hvad med noget kamillethe eller sukkervand??

Jeg har altid brugt kamillethe med lidt sukker, det har givet god ro her. Men ellers har jeg ingen ideer.

Ang svamp, så lidt dansk vand. En vantpind i munden på den lille trold.

Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.