Lille barnevogn, uden at gå på kompromi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.296 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

ano14316

Da vi har fået muligheden for at købe en meget velholdt silvercross, som vi gerne vil have herhjemme til "have" barnevogn, leder vi nu efter en lille barnevogn til at tage med på tur.

Planen var egentlig at vi ville have en Emmaljunga Big star supreme, men da jeg har en Chevrolet spark er der ikke så meget plads i den, og jeg kan ikke se hvordan vi på nogen måde skulle få plads til autostol, mand og barnevogn.. 

Så den vogn vi søger skal være lille, praktisk, let at folde sammen og pakke ud, og prismæssigt omkring Big Star Supreme vognen

Hvad har i af bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

ano14316

2. juli 2011

henh01

Hej jeg har en emmaljunga kombi - ved ikke om du kan bruge sådan en, men min er til salg

Anmeld

2. juli 2011

ano14316

Den er desværre ret stor klappet sammen i forhold til at den har et lille liggemål.. 

Anmeld

2. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
kunne en brio kompakt plus evt være en mulighed..? Den fylder ikk meget når den er slået sammen.. tilgengæld har den heller ikk det største liggemål..
Ellers ved jeg ikk lige..

Anmeld

2. juli 2011

132319

En klapvogn med en lift i evt.?

Anmeld

2. juli 2011

LinLin

ano14316 skriver:

Da vi har fået muligheden for at købe en meget velholdt silvercross, som vi gerne vil have herhjemme til "have" barnevogn, leder vi nu efter en lille barnevogn til at tage med på tur.

Planen var egentlig at vi ville have en Emmaljunga Big star supreme, men da jeg har en Chevrolet spark er der ikke så meget plads i den, og jeg kan ikke se hvordan vi på nogen måde skulle få plads til autostol, mand og barnevogn.. 

Så den vogn vi søger skal være lille, praktisk, let at folde sammen og pakke ud, og prismæssigt omkring Big Star Supreme vognen

Hvad har i af bud?

Jeg har haft en "alm"barnevogn (brio sport) i min suzuki alto  - stellet på cykelholderen på anhængertrækket og så lægge det ene bagsæde ned...

- det kan selvfølgelig kun lade sig gøre, hvis man kun er tre personer, har anhængertræk og splitbagsæde

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

ano14316 skriver:

Hvad har i af bud?

Vi har en SEAT IBIZA 3 dørs (også en lille bil) Og vi har haft en Combi fra EmmaJ. som vi var rigtig glade for.. Barnevognsdelen passede perfekt i bagagerummet og så hang vi stellet bag på en cykelanhænger.. Var rigtig let..

Anmeld

4. juli 2011

Xady

Der er lavet en Odder vogn der kan være i en fiat500 du kan evt. prøve at google den.. måske det kunne være en mulighed..

vi går selv og venter på vores chervolet spark kommer hjem.
vores plan er at få sat trækkrog på (den må dog ikke trække noget)
også købe et stativ til barnevogns stellet.. da vi havde købt barnevogn inden vi købte bil

Anmeld

4. juli 2011

Kamulla

en bugaboo eks..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.