Ouh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Heidisbebs

Hvor mange her inde har  termin nu her og skal føde på OUH? Jeg har termin mandag d 4 juli og skal føde på OUH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Heidisbebs skriver:

Hvor mange her inde har  termin nu her og skal føde på OUH? Jeg har termin mandag d 4 juli og skal føde på OUH

Jeg har termin den 16 juli men jeg skal føde på Holbæk sygehus :-) Venter du en dreng eller pige??

Anmeld

2. juli 2011

Heidisbebs

Jeg har termin den 16 juli men jeg skal føde på Holbæk sygehus :-) Venter du en dreng eller pige??

Jeg venter en drengMin søn på 4 et halvt glæder sig, han mener at de kan lege med traktor med det samme junior kommer ud Hvad med dig, dreng eller pige?

Anmeld

2. juli 2011

4kløver

Heidisbebs skriver:

Skal godt nok først føde til dec. Men jeg skal føde på ouh.

Anmeld

2. juli 2011

december-babyen

4kløver skriver:

Skal godt nok først føde til dec. Men jeg skal føde på ouh.

Ditto

Anmeld

2. juli 2011

Odensemor

Hej,

Jeg har termin imorgen - altså d. 3 juli.

Jeg skal også føde på OUH og venter UTÅLMODIGT ;-)

Anmeld

2. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Heidisbebs skriver:

Jeg venter en drengMin søn på 4 et halvt glæder sig, han mener at de kan lege med traktor med det samme junior kommer ud Hvad med dig, dreng eller pige?

Jeg venter en dreng der skal hedde Kian

Han vejede ca 3300 g for et par uger siden da jeg var hos jordemoderen og nu skal jeg til jordemoderen igen på mandag så jeg håber at jeg bli'r sat igang snart... Jeg har svær bækkenløsning så jeg kan næsten ikk holde det ud mere!!

Jeg har min første søn på 10 år og hn glæder sig også helt vildt!!

Anmeld

2. juli 2011

Heidisbebs

Anjamichell skriver:

Jeg venter en dreng der skal hedde Kian

Han vejede ca 3300 g for et par uger siden da jeg var hos jordemoderen og nu skal jeg til jordemoderen igen på mandag så jeg håber at jeg bli'r sat igang snart... Jeg har svær bækkenløsning så jeg kan næsten ikk holde det ud mere!!

Jeg har min første søn på 10 år og hn glæder sig også helt vildt!!

okay, jeg var ved jordemoder i fredags og han blev også skudt til at veje 3300 g, fik så også af vide at hvis vandet gik, så skulle jeg ligge mig ned og ringe til fødegangen og så ville de sende en ambulance, fordi at han ikke sad fast endnu og så kunne navlestrengen komme omkring halsen.... så håber bare at jeg får veer og min søster så kan køre mig derud

Anmeld

3. juli 2011

th

Heidisbebs skriver:

Hej Heidi.

JEg havde termin den 30 juni, men min lille dreng mente at han ville ud den 28 juni. så vi er lige kommet hjem derude fra i torsdags.

Kan kun sige at vi var godt tilfreds derude og vuggen var et godt sted at være på, men ved ikke om du skal derover, eller om du skal hjem efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.