Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Jeg har termin imorgen. D. 3/7 og ville være så skønt, hvis i gad sende en masse støv og tanker, i håb om at jeg ikke går alt for langt over tid Nu vil man jo efter disse 9 måneder, jo gerne se sit lille vidunder af en prins
Men ellers god weekend til jer alle Og god karma herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabina skriver: Hej piger. Jeg har termin imorgen. D. 3/7 og ville være så skønt, hvis i gad sende en masse støv og tanker, i håb om at jeg ikke går alt for langt over tid Nu vil man jo efter disse 9 måneder, jo gerne se sit lille vidunder af en prins Men ellers god weekend til jer alle Og god karma herfra
Puuuusssssttttttt
Men kan du så ikke lige sende det retur som du ikke får brugt Er ikke så utålmodig endnu, men det kommer nok i løbet af en uge eller to
Happiness skriver: Puuuusssssttttttt Men kan du så ikke lige sende det retur som du ikke får brugt Er ikke så utålmodig endnu, men det kommer nok i løbet af en uge eller to
Jo det kan du tro jeg kan Sender overskudet af ve-støvet videre til dig Og sender selv en masse ve-tanker. Og håber babyen kommer til tiden
Stort tillykke med din termin er nået i morgen Skønt at være ved vejs ende... Jeg sender dig alt den ve støv du kan ønske dig - men med blot om et håb om du sender noget retur til mig Idag er jeg 40+5 og har nærmst opgivet håbet om at få min pige ud inden jeg bliver sat igang... hmm.. ventetiden er nu bare den værste synes jeg.
miss freja skriver: Stort tillykke med din termin er nået i morgen Skønt at være ved vejs ende... Jeg sender dig alt den ve støv du kan ønske dig - men med blot om et håb om du sender noget retur til mig Idag er jeg 40+5 og har nærmst opgivet håbet om at få min pige ud inden jeg bliver sat igang... hmm.. ventetiden er nu bare den værste synes jeg.
Virkelig skønt, men også mega urealistisk, at jeg snart går under den skønne titel som mor
Arrrh din stakkel. Sender en masse ve-støv og tanker til dig. Og håber din prinsesse snart melder sin ankomst, og er lidt sød ved sin moar
Her er en masse ve støv til dig Vil meget gerne have en masse retur, har termin d 4
Årrha, sender en MASSE ve-støv afsted til dig!
Og for at din lille prins snart kommer ud til dig.
// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.
Sabina skriver: Jo det kan du tro jeg kan Sender overskudet af ve-støvet videre til dig Og sender selv en masse ve-tanker. Og håber babyen kommer til tiden
vestøv afsendt
PUST! PUST! PUST!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128