Nogen som laver kager i nærheden af RY?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Alexander&Lærke

Jeg er simpelhen så imponeret af de flotte dåbs kage i laver herinde, og vi skal selv holde dåb engang i efteråret..... VIl høre om der evt var noget i nærheden af Ry som kan hjælpe med sådan en dåbskage..... Så min datter også kan få sådan en flot og lækker kage.... Kan måske selv købe tingene til det, hvis det er nemmere.... Men lad mig høre om dere r nogen i nærheden som kan hjælpe... Og evt havd de ligger i prismæssig... den skal nok være til 20-25 mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

sandorff

Mette&Alexander skriver:

Jeg er simpelhen så imponeret af de flotte dåbs kage i laver herinde, og vi skal selv holde dåb engang i efteråret..... VIl høre om der evt var noget i nærheden af Ry som kan hjælpe med sådan en dåbskage..... Så min datter også kan få sådan en flot og lækker kage.... Kan måske selv købe tingene til det, hvis det er nemmere.... Men lad mig høre om dere r nogen i nærheden som kan hjælpe... Og evt havd de ligger i prismæssig... den skal nok være til 20-25 mennesker.

....og hvor ligger Ry, jylland??

Anmeld

2. juli 2011

Silas&Mille

Hej.

Jeg bor i Skanderborg og lavede selv kagerne til min søns barnedåd. Jeg er ikke proff eller noget, men kan godt hjælpe hvis der ikke er andre  

Anmeld

3. juli 2011

Alexander&Lærke

sandorff skriver:

....og hvor ligger Ry, jylland??

Ja Ry ligger i midtjylland, ved himmelbjerget hvis det siger dig noget

Anmeld

3. juli 2011

Alexander&Lærke

SilasMor skriver:

Hej.

Jeg bor i Skanderborg og lavede selv kagerne til min søns barnedåd. Jeg er ikke proff eller noget, men kan godt hjælpe hvis der ikke er andre  

Ja hjælp kunne også være en mulighed, forudsat at min kommende pige er et rolig eksemplar.... Med min søn kunne det ikke lade sig gøre.... Han sov stort set aldrig kun om natten.....

Måske har du billed at den du lavede til din søns dåb?  

Anmeld

3. juli 2011

Silas&Mille

Mette&Alexander skriver:

Ja hjælp kunne også være en mulighed, forudsat at min kommende pige er et rolig eksemplar.... Med min søn kunne det ikke lade sig gøre.... Han sov stort set aldrig kun om natten.....

Måske har du billed at den du lavede til din søns dåb?  

Jeg har ordentlige billeder af de to blå jeg lavede. Den ene kiksede desværre lidt og jeg fik ikke lavet en kant i bunden, men det var pga tidspres da vi selv stod for alt maden osv.

Hvis det er kan jeg 'hyres' til at lave hele kagen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mette&Alexander skriver:

Jeg bor også i Ry - og kan IKKE lave (så) flotte kager, men har en venindes veninde i Silkeborg, der kan, og som i hvert fald tidligere har solgt til andre. Jeg prøver lige at høre mig for og vender tilbage, hvis jeg finder ud af noget.

Hvor i Ry bor du? - ren nysgerrighed...

Anmeld

3. juli 2011

Alexander&Lærke

Mor og meget mere skriver:

Jeg bor også i Ry - og kan IKKE lave (så) flotte kager, men har en venindes veninde i Silkeborg, der kan, og som i hvert fald tidligere har solgt til andre. Jeg prøver lige at høre mig for og vender tilbage, hvis jeg finder ud af noget.

Hvor i Ry bor du? - ren nysgerrighed...

Ok det må du gerne, jeg bor nærmere betegnet i gl. rye.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.