Øv altså.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Heidisbebs

Troede virkelig igår at nu var det nu....Jeg havde store plukveer, jag i underlivet, så jeg måtte stå stille og sunde mig mange gange i løbet af dagen, havde meget kvalme, ingen appetit , trykken ved måsen, og junior var meget aktiv i forhold til hvad han havde været i løbet af de sidste par dage. Så jeg gik tidlig i seng... Nu er jeg så vågnet igen.. har det stadig underligt, men slet ikke som igår og appetitten er vendt tilbage( kl 4 .15, har lige spist flødekartofler og glaseret skinke som jeg ellers havde frosset ned)

Håber på at der snart sker noget, er sat til mandag d.4 juli

Kunne være man skulle hoppe i kassen igen. Sov godt

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

mth1987

Heidisbebs skriver:

Troede virkelig igår at nu var det nu....Jeg havde store plukveer, jag i underlivet, så jeg måtte stå stille og sunde mig mange gange i løbet af dagen, havde meget kvalme, ingen appetit , trykken ved måsen, og junior var meget aktiv i forhold til hvad han havde været i løbet af de sidste par dage. Så jeg gik tidlig i seng... Nu er jeg så vågnet igen.. har det stadig underligt, men slet ikke som igår og appetitten er vendt tilbage( kl 4 .15, har lige spist flødekartofler og glaseret skinke som jeg ellers havde frosset ned)

Knus Heidi

Øv altså... Håber snart det er tid for dig Det var da noget af en morgenmad

Anmeld

2. juli 2011

ønskebørn74

Heidisbebs skriver:

Knus Heidi

Sender dig lige en storm af Vestøv søde!!!...

Anmeld

2. juli 2011

Heidisbebs

ønskebarn74 skriver:

Sender dig lige en storm af Vestøv søde!!!...

Mange takHar det stadig underligt, men har slappet meget af idag, så det rumsterer ikke så meget. Kunne være man skulle gøre lidt rent, syntes godt nok ikke at det trænger

Anmeld

2. juli 2011

Heidisbebs

mth1987 skriver:

Øv altså... Håber snart det er tid for dig Det var da noget af en morgenmad

Jamen jeg var jo sultenHavde det også helt skidt bagefter

Anmeld

2. juli 2011

ønskebørn74

Heidisbebs skriver:

Mange takHar det stadig underligt, men har slappet meget af idag, så det rumsterer ikke så meget. Kunne være man skulle gøre lidt rent, syntes godt nok ikke at det trænger

alt for at få tiden til at gå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.