Lego kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.003 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

N1

Så fik jeg lavet en lego kage  

Logo'et blev ikke som jeg ville have det, og der er buler i kagen da smørcremen ikke ville som jeg..  

Det er min første kage med købe fondant, og ellers har jeg lavet én kage før - øvelse gør vel mester? 

Er slet ikke tilfreds, men er sikker på at den falder i god jord i morgen 

God weekend til jer alle..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Brams

Hulalula skriver:

Logo'et blev ikke som jeg ville have det, og der er buler i kagen da smørcremen ikke ville som jeg..  

Det er min første kage med købe fondant, og ellers har jeg lavet én kage før - øvelse gør vel mester? 

Den er bare super sej

Anmeld

1. juli 2011

N1

Brams skriver:

Den er bare super sej

Tusind tak 

Anmeld

1. juli 2011

M&M's Mor

N1 skriver:

Synes den er super godt lavet og er helt sikker på der er en der bliver ellevild i morgen...

Skal selv prøve at lave min første kage i morgen med fondant...tør slet ikke tænke på hvordan den ender med at se ud men ellers overlader jeg det trygt til dig...

Anmeld

1. juli 2011

N1

M&M's Mor skriver:

Synes den er super godt lavet og er helt sikker på der er en der bliver ellevild i morgen...

Skal selv prøve at lave min første kage i morgen med fondant...tør slet ikke tænke på hvordan den ender med at se ud men ellers overlader jeg det trygt til dig...

Tusind tak 

Er det købe fondant eller hjemmelavet du kaster dig ud i? 

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Hvor er den fin... 

Anmeld

1. juli 2011

N1

Mira0911 skriver:

Hvor er den fin... 

Tusind tak 

Anmeld

1. juli 2011

cnmigo

Hold da op, de der legomænd kunne da snildt forveksles med de rigtige - WAUW de er godt lavet.

At kagen buler lidt her og der er bare lidt charme Den er i hvert fald FLOT.

Anmeld

1. juli 2011

Bambii

N1 skriver:

Jeg syntes den er super flot !!

Jeg kan godt lide at de ikke er helt perfekte sådan nogen kager, sa man ligesom kan se at de er hjemmelavet, der er bare noget charme over dem når man kan se der er en der har stået og knoklet for at lave det bedste man kan

Anmeld

1. juli 2011

M&M's Mor

N1 skriver:

Tusind tak 

Er det købe fondant eller hjemmelavet du kaster dig ud i? 

Kaster mig ud i hjemmelavet...skal det være så skal alt være hjemmelavet...hi hi...skal lave 2 stk...en til bedsteforældrene kommer søndag og skal være forsøgskaniner og en til mandag som musen skal have med i VS da de har bestilt kage da de har hørt fra andre at jeg laver gode hjemmelavede kager... har så bare ikke lavet med fondant før men de er blevet advaret...

Her er lige et billede af min datters kage som bare er lavet med alm glasur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.