Lære mit barn at kravle OG kedelig legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.462 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. juli 2011

Mor1012

1: Hvordan stimulere jeg min datter på 7mdr til at lære at kravle og holde benene under hende (hun selv skal holde dem ) vil gerne lære hende det, Hun bliver såå sur hvis hun ik kan nå en ting.. hun prøver og prøver

2: legetøjet keder hende.. hun vil hellere ha grydeske osv.. hva gør jeg, hva skal de ha af legetøj  som 7 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

K&S

Emilie2010 skriver:

1: Hvordan stimulere jeg min datter på 7mdr til at lære at kravle og holde benene under hende (hun selv skal holde dem ) vil gerne lære hende det, Hun bliver såå sur hvis hun ik kan nå en ting.. hun prøver og prøver

2: legetøjet keder hende.. hun vil hellere ha grydeske osv.. hva gør jeg, hva skal de ha af legetøj  som 7 mdr

Jeg købte et stort gulvtæppe til Anton, så han ikke gled på gulvet, når han prøvede at få benene ind under sig - han var næsten 10 måneder for han kravlede, så det skal nok komme!

Jeg spurgte en fra mødregruppen (som er uddannet fysioterapeut) om der var noget, jeg kunne gøre for at hjælpe ham til at kravle, men hun ville ikke personligt eller professionelt gøre noget, da det kommer helt naturligt

Anmeld

1. juli 2011

Papaya

Emilie2010 skriver:

Hej jeg har det samme problem som dig, min pige er så næsten 8 mdr. og hun kan ikke kravle endnu, hun vil ikke rigtig på på alle 4, men prøver at skubbe med hendes ben samt trække med hendes arme, men det er ikke helt at kravle, og så er hun hammer god til at rulle rundt!! Hun kan komme alle steder ved at rulle sig...

Tror at det nok skal komme lige pludselig så finde de ud af det... Jeg har prøvet at hjælpe min datter med at bøje hendes ben, men det er som om hun ikke rigtig har fundet ud af det endnu..  Og mht. er det samme, vi leger også med køkken ting og de ting der er i mors taske, de er så meget sjovere!!

Men følger da lige med her, måske jeg får nogle ideer

Anmeld

1. juli 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

Min Isabella på 8 mrd. kravler heller ikke endnu. Hun møver sig frem og vender sig så via armene. Her den anden dag er hun begyndt så småt at få numsen med op, men kommer ikke videre 

Her er det et hit med elgen fra Lamaze - endnu. Vi har et stykke legetøj med et spejl i, det synes hun er genialt sjovt at kigge på og grine af 

Anmeld

1. juli 2011

B&J

Jamen lad hende lege med en grydeske det er jo også legetøj...

men ellers prøv denne den kan man ligge på gulvet og bruge når de kan stå på... man kan tage bene af den

http://www.toysrus.dk/brands/play2learn/play2learn%20aktivitetsbord.aspx?id=623496

vores søn er helt vild med den

Anmeld

1. juli 2011

Jonatansmor

Emilie2010 skriver:

Lad hende rase lidt? Drengen herhjemme har også et farligt temperament, men det lykkes for ham 9 ud af 10 gange - forudsat vi blander os udenom. Han er lige fyldt et år, har en jernvilje og begyndte at kravle en tirsdag aften lige efter spisetid for en 4 mdrs tid siden. Han skubbede selv legetøj ud af rækkevidde og møvede sig mod det til at begynde med, med store humørudsving involveret. Nu han gået over til at stå selv, tage et par skridt og få sig sat på sin Peter Plys stol, med samme rasende resultat hver gang det ikke vil som det skal. Det der temperament er ikke kun til det onde og under kontrollerede forhold kan det ligefrem være et drive at have, men det er da selvfølgeligt voksent ansvar at se til det ikke kammer over i desperation..

Legetøjet herhjemme består også i hvad mor og gæster har i tasken, vaskebaljen og diverse vasketøjskurve et et kæmpe hit og da jeg tog salatslyngen frem en aften var der jubel! Tror vist det er indbygget i de babyer, køkkenremedier er lykken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.