jubiii....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. december 2008

eliasogmor

jubi jubi..blir ikke sendt i aktivering......så jeg skal bare gå hjemme og kede mig indtil feb.........det er sådan ,at man ikke kan blive sendt i aktivering, før man har været til samtale..og han havde først el ledig tid den 3 feb....så jeg slipper for at sætte pantmærker på øl,eller børste mug af jack and jones jakker...

ps...baby er stadig syg.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

petersmor

eliasogmor skriver:

jubi jubi..blir ikke sendt i aktivering......så jeg skal bare gå hjemme og kede mig indtil feb.........det er sådan ,at man ikke kan blive sendt i aktivering, før man har været til samtale..og han havde først el ledig tid den 3 feb....så jeg slipper for at sætte pantmærker på øl,eller børste mug af jack and jones jakker...

ps...baby er stadig syg.....

Hvor fedt, tillykke med det.....Ja, det er sgu ikke ledige tider de har flest af på Kolding kommune.....Min Mongol søn skal flytte hjemmefra til sommer, jeg kontaktede dem i september, vi skal til samtale........d.19 januar!
God bedring med sønnen.....Ingen terrorisme fra ham idag?
Knus Hanne

Anmeld

11. december 2008

eliasogmor

petersmor skriver:

Hvor fedt, tillykke med det.....Ja, det er sgu ikke ledige tider de har flest af på Kolding kommune.....Min Mongol søn skal flytte hjemmefra til sommer, jeg kontaktede dem i september, vi skal til samtale........d.19 januar!
God bedring med sønnen.....Ingen terrorisme fra ham idag?
Knus Hanne

ikke endnu..han har feber og er meget dårlig.....

Anmeld

11. december 2008

twinboys

Hvor dejligt for dig og se nu at få ham rask, så i rigtig har overskud til mere hygge...

Majbritt

Anmeld

13. december 2008

MorCamilla

Hvor dejligt med en laaang juleferie, det er da skønt for dig...

Håber han snart er frisk igen go bedring med ham...

Anmeld

13. december 2008

jolu

God juleferie og god bedring med bebsen....

Anmeld

13. december 2008

Christinahr

Det er da dejligt for dig når det er det du ønsker. Vil dog lige fortælle man faktsik kan få meget glæde af sin aktivering og blive sendt fede steder hen. Jeg var 4 mdr i børnehaveklasse, det var bare så hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.