Legekøkken - hvilken alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.055 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

K&S

Jeg smug-skriver lige herinde, da manden og jeg er uenige om, hvornår Anton burde ønske sig et legekøkken

Hvornår fik jeres børn et legekøkken? Og hvornår begyndte de for alvor at bruge det?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Seker

K&S skriver:

Jeg smug-skriver lige herinde, da manden og jeg er uenige om, hvornår Anton burde ønske sig et legekøkken

Hvordan fik jeres børn et legekøkken? Og hvornår begyndte de for alvor at bruge det?

Katja

min datter på 1,5 år har et lege køkken, som hun fik til sin 1 års fødselsdag. Her bruger hun det rigtig meget... Kommer med mad til os:-) super hyggeligt

Anmeld

1. juli 2011

LISBETH:-)

Seker skriver:

min datter på 1,5 år har et lege køkken, som hun fik til sin 1 års fødselsdag. Her bruger hun det rigtig meget... Kommer med mad til os:-) super hyggeligt

Præcis det samme jeg ville have skrevet med den tilføjelse at min datter bliver 4 år om et par uger, og stadig leger med det!

Anmeld

1. juli 2011

Sara.

Jeg kan ikke huske hvornår min datter fik det, omkring et år mener jeg, men hun bliver 4 til oktober og leger med det hver dag...
Min søn er næsten 15 mdr og også ivrig bruger af det... dog er det mest spændende at åbne / lukke det og smage storesøsters mad

Anmeld

1. juli 2011

Zeus

Isabella fik det da hun blev 1 år gammel, og leger stadig med det

Anmeld

1. juli 2011

K&S

Seker skriver:

Anmeld

1. juli 2011

K&S

lisbeth2910 skriver:

Præcis det samme jeg ville have skrevet med den tilføjelse at min datter bliver 4 år om et par uger, og stadig leger med det!

Tusind tak for svaret!

Anmeld

1. juli 2011

K&S

lærkes_mor skriver:

Jeg kan ikke huske hvornår min datter fik det, omkring et år mener jeg, men hun bliver 4 til oktober og leger med det hver dag...
Min søn er næsten 15 mdr og også ivrig bruger af det... dog er det mest spændende at åbne / lukke det og smage storesøsters mad

Anmeld

1. juli 2011

K&S

Zeus skriver:

Isabella fik det da hun blev 1 år gammel, og leger stadig med det

Anmeld

1. juli 2011

anmaj

min søn var 1 år og 5 mdr. og han har leget med det fra dag 1...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.