Tegning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

lhn89

FjolleTrold skriver:

- er så fascnieret af jer, der kan sådan noget

Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

lhn89

Camillas-photography skriver:

hvor er det fedt.. lav nogle flere og så køber jeg serien hihi

og fed blog.. hvor har du blog henne???

Haha, hvor er du sød  og mange tak  Bloggen via wordpress, men hvor jeg bruger mit eget domæne 

- i øvrigt, jeg elsker dine fine billeder! Du er virkelig dygtig! 

Anmeld

2. juli 2011

Kamulla

lhn89 skriver:

Haha, hvor er du sød  og mange tak  Bloggen via wordpress, men hvor jeg bruger mit eget domæne 

- i øvrigt, jeg elsker dine fine billeder! Du er virkelig dygtig! 

har lige oprettet mig der.. jøsses det er indvilket.. men meget flottere end den hjemmeside jeg havde før /stadig har.. da jeg også ville skrive og laver mange andre ting end at blot fotografere..  

og mange tak.. du siger bare til hvis du skal have taget billeder.. har læst din blog og af det jeg kan se er jeg vild med din stil gid jeg dog bafre kunne tegne.. men kunne være jeg skulle begynde at øve mig i det

Anmeld

2. juli 2011

lhn89

Camillas-photography skriver:

har lige oprettet mig der.. jøsses det er indvilket.. men meget flottere end den hjemmeside jeg havde før /stadig har.. da jeg også ville skrive og laver mange andre ting end at blot fotografere..  

og mange tak.. du siger bare til hvis du skal have taget billeder.. har læst din blog og af det jeg kan se er jeg vild med din stil gid jeg dog bafre kunne tegne.. men kunne være jeg skulle begynde at øve mig i det

Hehe. Ja, det er ret så indviklet! Jeg er ved at uddanne mig som multimediedesigner, så lidt af tingene giver mening. Der er dog stadig en del jeg er lidt i tvivl om (Jeg har heldigvis en kæreste, som er færdig uddannet, og dygtig til at kode websites. Så der er lidt hjælp at hente )

Men jeg synes at fordelen ved wordpress er, at der er en del hjælpemidler. Alligevel har man mulighed for, at lave sit eget design 

Og jo tak  Er rigtig vild med den måde du "fanger" hverdags øjeblikke på. 

Men har du en blog nu? En man evt. må se? 

Anmeld

2. juli 2011

ano14316

Du tager nogen virkelig gode billeder!

og fede tegninger i øvrigt

Anmeld

2. juli 2011

lhn89

ano14316 skriver:

Du tager nogen virkelig gode billeder!

og fede tegninger i øvrigt

Hvor er det sødt sagt  og tak 

Anmeld

2. juli 2011

Kamulla

lhn89 skriver:

Hehe. Ja, det er ret så indviklet! Jeg er ved at uddanne mig som multimediedesigner, så lidt af tingene giver mening. Der er dog stadig en del jeg er lidt i tvivl om (Jeg har heldigvis en kæreste, som er færdig uddannet, og dygtig til at kode websites. Så der er lidt hjælp at hente )

Men jeg synes at fordelen ved wordpress er, at der er en del hjælpemidler. Alligevel har man mulighed for, at lave sit eget design 

Og jo tak  Er rigtig vild med den måde du "fanger" hverdags øjeblikke på. 

Men har du en blog nu? En man evt. må se? 

he he ja har lige lavet en så er ikke så langt

www.camillas-copenhagen.com hehe.. men mon ikke hurtigt den bliver fyldt ud med sysler og tanker??

ja man skal bare lære det at kende... et step af gangen som med photoshop har jeg lært det indviklede program kan jeg også lidt dette forhåbelig..

og tak,.. elsker selv stemningsbilleder og ikke opstillede billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.