tror min datter er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

NinaNymannMadsen

hun har slet ikk været sig selv idag.
jeg afleverede hende i dagpleje da hun virkede frisk i morges, og hun puttede bare ved dagplejemoren. nå men hun fik lov til at blive der, for DP kunne jo bare ringe hvis det var noget.
gjorde hun dog ikk.

da jeg henter hende, siger DP så at hun tror måske at Asta er ved at blive syg, for hun spiste kun lidt idag og hun plejer at spise godt og så havde hun heller ikk rigtig leget som hun plejer og sådan nogen ting og hun var lidt varm syntes hun.
tager så hjem med hende, og vi skal så ud og spise, der spiser hun heller ikk rigtig noget. og nu har jeg så lige puttet hende, og hun virker til at hun måske godt kunne finde på at kaste op og hun er lidt varm og sådan lidt sløv. (kan ikk måle hendes temp, da begge vores termometre har valgt at løbe tør for batteri og har ikk fået købt nye)
hun faldt i søvn næsten med det samme så har lukket ind til hende så katten ikk render der ind.
øv øv, håber ikk hun er blevet syg eller sådan noget da.
er alene hjemme med hende idag da farmand er til poker aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Joan ( Smallie )

Der løber mange ting rundt i tiden.

Jeg har en knægt der har lagt i 48 timer med over 40 i feber. Han har ikke spist noget men dog druket lidt. Første aften kastet han op en gang men har ikke gjort det siden, dog nægter han at spise.

God bedring til den lille pus

Anmeld

1. juli 2011

NinaNymannMadsen

Joan ( Smallie ) skriver:

Der løber mange ting rundt i tiden.

Jeg har en knægt der har lagt i 48 timer med over 40 i feber. Han har ikke spist noget men dog druket lidt. Første aften kastet han op en gang men har ikke gjort det siden, dog nægter han at spise.

God bedring til den lille pus

ja desværre. det er lige årstiden til sygdom nu.
mange tak. håber det snart er ovre hvertfald. hun har været snottet hele ugen og forkølet så håber ikk der kommer mere og hvertfald ikk i aften, kan ikk li hun er syg og bliver bare så ked af det hvis hun er rigtig skidt så vil gerne at hendes far også er hjemme hvis det er. men må jo ringe til ham hvis der bliver mere med hende.

hun ligger og snorker lige nu.

Anmeld

1. juli 2011

lisesp83

Jeg tror der flyver en masse rundt for tiden, for Julie var også rigtig sløj igår, med opkast, ville intet spise, eller drikke. Havde dog ikke feber.

Idag er det bedre. Men stadig ikke meget mad, så jeg gir hende vand is - youghurt - pølser. Noget jeg ved hun kan li'.

For jeg snakkede med vagtlægen igår, og det vigtigste er væske, gerne med sukker i. Pga dehydrering. Så sørg for væske. Mad er knap så nødvendigt.

God bedring med hende søde.

Anmeld

1. juli 2011

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Jeg tror der flyver en masse rundt for tiden, for Julie var også rigtig sløj igår, med opkast, ville intet spise, eller drikke. Havde dog ikke feber.

Idag er det bedre. Men stadig ikke meget mad, så jeg gir hende vand is - youghurt - pølser. Noget jeg ved hun kan li'.

For jeg snakkede med vagtlægen igår, og det vigtigste er væske, gerne med sukker i. Pga dehydrering. Så sørg for væske. Mad er knap så nødvendigt.

God bedring med hende søde.

mange tak. hun har spist lidt frugt og grønt idag og kun en skive rugbrød og så lidt pomfritter og lidt burger. og meget lidt is. men hun har drukket godt.
hun har været snottet hele ugen så det nok bare det der har sat sig mere. håber ikk på feber for kan ikk komme til at måle hendes temp jo så desværre.

mange tak søde. håber hun er frisk imorgen. god bedring med din datter også

Anmeld

1. juli 2011

lisesp83

NNM skriver:

mange tak. hun har spist lidt frugt og grønt idag og kun en skive rugbrød og så lidt pomfritter og lidt burger. og meget lidt is. men hun har drukket godt.
hun har været snottet hele ugen så det nok bare det der har sat sig mere. håber ikk på feber for kan ikk komme til at måle hendes temp jo så desværre.

mange tak søde. håber hun er frisk imorgen. god bedring med din datter også

Selv tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.