Når de begynder at "kravle"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Mor Christa

Heej de damer
Nå! victor (6 mdr) har fundet ud af, at han kan "komme fremad".. Okay, det er lige startet i dag, så det er MEGET nyt - og han gør det ikke helt selv. Men jeg lagde mærke til, da han lå på gulvet og legede, at han prøvede at krybe sig fremad.. Altså, han prøvede at trække sig fremad med sine arme. Jeg støttede så hans fødder - og på den måde "kravlede" vi rundt i huset. det var SÅ fedt at mærke/se at han selv gerne ville prøve det
Han skubbede sig desuden bagud med armene, da han støttede med strakte arme på gulvet. - Mor er MEGET stolt!!!
Men så kom jeg til at tænke på - hvad gjorde jeres små af tegn, inden de kunne komme fremad alene?
Og hvor længe gik der, fra de viste de første tegn indtil de kunne kravle/krybe selv??

Håber der er nogle der vil dele - jeg er VÆLDIG nysgerrig efter denne episode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

L-Mortil3

MissChrista skriver:

Heej de damer
Nå! victor (6 mdr) har fundet ud af, at han kan "komme fremad".. Okay, det er lige startet i dag, så det er MEGET nyt - og han gør det ikke helt selv. Men jeg lagde mærke til, da han lå på gulvet og legede, at han prøvede at krybe sig fremad.. Altså, han prøvede at trække sig fremad med sine arme. Jeg støttede så hans fødder - og på den måde "kravlede" vi rundt i huset. det var SÅ fedt at mærke/se at han selv gerne ville prøve det
Han skubbede sig desuden bagud med armene, da han støttede med strakte arme på gulvet. - Mor er MEGET stolt!!!
Men så kom jeg til at tænke på - hvad gjorde jeres små af tegn, inden de kunne komme fremad alene?
Og hvor længe gik der, fra de viste de første tegn indtil de kunne kravle/krybe selv??

Håber der er nogle der vil dele - jeg er VÆLDIG nysgerrig efter denne episode

Liam krøb lidt fra 5-6 mdr, da han var 6 måneder stod han ofte i et A (fødder og håndflader i gulvet) og gyngede en lille uges tid efter kravlede han

Anmeld

1. juli 2011

Isabella_mor

villads kravler bagud. skubber sig nærmest bagud og rundt...

og det har han gjort i et godt stykke tid, han løfter numsen op og så falder hovedet ned i madrassen... 

han triller rundt og rundt og rundt.. så ja han er ikke til at stoppe faktisk ik.. og han bliver 6 mdr den 11... 

men ja det er fanme stort når de laver noget nyt

Anmeld

1. juli 2011

SHERO

Elias begyndte at mave sig frem da han var 6-7 mdr, og kravlede faktisk først rigtigt da han var 11 mdr, men han var dælme hurtig på maven alligevel :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.