Etage kager??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

acdp8620

Til alle jer garvede kagedamer

Er det absolut nødvendigt med kagepap+ sugerør til støtte, hvis man skal lave en rund kage med en ovenpå??

Skal lige siges at det er runde købe bunde, og så tænker jeg at der skal en meget lille rund ovenpå, men ikke ret stor, er det så nødvendigt med støtte??

Håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

acdp8620

Slet ingen???

Anmeld

1. juli 2011

Nettemor

kommer nok lidt an på hvor tung fyld du kommer i men fordelen ved kagepappet er jo at du kan tage den øverste af når du skal skære det..

Anmeld

1. juli 2011

acdp8620

nettemor skriver:

kommer nok lidt an på hvor tung fyld du kommer i men fordelen ved kagepappet er jo at du kan tage den øverste af når du skal skære det..

Ok, men er det nødvendigt med sugerør, hvis jeg bruger kagepappet?

Der skal hindbærmousse og chokolademousse i.

Anmeld

1. juli 2011

Nettemor

acdp8620 skriver:

Ok, men er det nødvendigt med sugerør, hvis jeg bruger kagepappet?

Der skal hindbærmousse og chokolademousse i.

det ville jeg gøre.. bare for at når du alligevel bruger kagepap så¨være helt sikker på at den ikke klasker den neden under sammen.. men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed for har ikke prøvet uden sugerør...

Anmeld

1. juli 2011

acdp8620

nettemor skriver:

det ville jeg gøre.. bare for at når du alligevel bruger kagepap så¨være helt sikker på at den ikke klasker den neden under sammen.. men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed for har ikke prøvet uden sugerør...

Okay. Det lyder til at jeg hellere må bruge sugerør. Vil ikke risikere at den falder sammen.

Mange tak for hurtigt svar....endnu engang

Anmeld

1. juli 2011

AndreasMor84

Det kommer an på hvor mange etager vi snakker om.. er det bare 2 plejer jeg aldrig at putte sugerør/pinde i for at holde den og det går fint Bruger bare kagepap imellem lagene..

Anmeld

1. juli 2011

acdp8620

Solstråle2011 skriver:

Det kommer an på hvor mange etager vi snakker om.. er det bare 2 plejer jeg aldrig at putte sugerør/pinde i for at holde den og det går fint Bruger bare kagepap imellem lagene..

Det er kun 2 etager, og den der skal øverst er meget lille i omkreds.

Anmeld

1. juli 2011

muzen

Hvad er det du har i mod sugerør. Jeg ville aldrig i mit liv ture lave bare en lille etage kagen uden og komme sugerør i. Udenanset hvor lige den er er den for tung til ikke at presse på den nederste kage og så skal din mousse altså være mega stræk for at kunne hold den.

Anmeld

1. juli 2011

AndreasMor84

muzen skriver:

Hvad er det du har i mod sugerør. Jeg ville aldrig i mit liv ture lave bare en lille etage kagen uden og komme sugerør i. Udenanset hvor lige den er er den for tung til ikke at presse på den nederste kage og så skal din mousse altså være mega stræk for at kunne hold den.

Jeg putter aldrig sugerør i ved 2 etager og har ALDRIG haft problemer med at den presser på kagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.