Pregnyl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Pige1984

Hej.

Og rigtig god weekend. 

Jeg fik en Pregnyl sprøjte igår aftes kl 18.40, og min gynækolog siger vi skal have sex lørdag morgen kl 6.40. Men gør det noget vi også gøre det i aften, jeg tænker på om manden sæd er god nok 8 timer efter vi har haft sex. Eller skal vi bare holde os til 36 timer efter sprøjten er taget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Nessie

Når han ligefrem har sat tid på, har han så ikke også givet en vejledning i hvor lang tid inden, I må have sex?

Ellers så prøv at ringe derned, hvis du kan nå det inden de går på weekend.

Hvis ikke, så ville jeg nok vente til kl 6.40, når nu han var så specifik med tidspunktet, selvom det ikke er særlig romantisk

Anmeld

1. juli 2011

Pige1984

Nessie skriver:

Når han ligefrem har sat tid på, har han så ikke også givet en vejledning i hvor lang tid inden, I må have sex?

Ellers så prøv at ringe derned, hvis du kan nå det inden de går på weekend.

Hvis ikke, så ville jeg nok vente til kl 6.40, når nu han var så specifik med tidspunktet, selvom det ikke er særlig romantisk

Hun at vi skulle gøre det 36 timer efter ÆL sprøjten og evt dagen før men min kæreste har først fri kl 20 i aften og så hvis vi gøre det når vi evet går i seng ved 23, så tænker jeg bare hvis han kommer der er han sæd så klar og gode til 6 timer efter. Tror bare vi venter til imorgen tidlig.

Anmeld

1. juli 2011

Nessie

Pige1984 skriver:

Hun at vi skulle gøre det 36 timer efter ÆL sprøjten og evt dagen før men min kæreste har først fri kl 20 i aften og så hvis vi gøre det når vi evet går i seng ved 23, så tænker jeg bare hvis han kommer der er han sæd så klar og gode til 6 timer efter. Tror bare vi venter til imorgen tidlig.

Ja, så er det nok bedst bare at vente

Anmeld

1. juli 2011

ønskebørn74

Pige1984 skriver:

Hej.

Og rigtig god weekend. 

Jeg fik en Pregnyl sprøjte igår aftes kl 18.40, og min gynækolog siger vi skal have sex lørdag morgen kl 6.40. Men gør det noget vi også gøre det i aften, jeg tænker på om manden sæd er god nok 8 timer efter vi har haft sex. Eller skal vi bare holde os til 36 timer efter sprøjten er taget?

Har ingen erfaring med hjemmerul på den måde... Men vil ikke smutte uden at ønske jer held og lykke...  ... Og god fornøjelse...

Anmeld

1. juli 2011

Pige1984

ønskebarn74 skriver:

Har ingen erfaring med hjemmerul på den måde... Men vil ikke smutte uden at ønske jer held og lykke...  ... Og god fornøjelse...

Tusinde tak

Anmeld

1. juli 2011

Miss BananaHammock

Når man bliver insemineret siger de at man skal ungå at manden kommer i 48timer op til. Så mon ikke det også gælder ved hjemmerul??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.