Biograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.400 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Hansen97

Hej

Kan jeg forvente at min pige på 3.5 år kan sidde stille i biograf og se Kung Fu Panda 2 i 3 D?? Er i tvivl og syntes det egentlig ikke.. men ville lige høre jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

henh01

nej det ville jheg ikke gøre- den frarådes til børn under 7 så synes din datter er alt for lille.

Ved at biografferne havde en film der hedder Carsten og Gitte og det var beregnet til de helt små. Der kommer indimellem film til de helt små som kun vare 45 min.

Anmeld

1. juli 2011

Isabella_mor

når man er 3 år kan man nok ikke sidde stille så lang tid, jeg havde mine niecer med i biografen og se ratatoulie, dengang var de hhv. 5 og 3.. og det var sgu lidt af en kamp at få den set færdig..  men børn er forskellige, hvordan er det når hun eks ser en film hjemme i den længde...?? ser hun det hele eller fiser hun rundt i stuen mens hun ser filmen...

det kan jo også være at hun bliver fanget fulstendig ind i filmen og sidder stille og bare følger med..  

men du skal måske forberede dig på at chancen, for at hun ikke kan sidde stille og i bliver nødt til at gå, nok er der..  

men prøv..  

Anmeld

1. juli 2011

Hansen97

henh01 skriver:

nej det ville jheg ikke gøre- den frarådes til børn under 7 så synes din datter er alt for lille.

Ved at biografferne havde en film der hedder Carsten og Gitte og det var beregnet til de helt små. Der kommer indimellem film til de helt små som kun vare 45 min.

Altså hun har set 1'erne derhjemme så jeg frygter ikke hun ikke kan håndtere at se den.. det var mere det med at sidde stille..

Anmeld

1. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng skal med i biografen til august og se Cars - han er 3 år og 8 mdr. Jeg forventer, at han godt kan sidde stille og se den

Anmeld

1. juli 2011

Lone Jakobsen

jeg ville ikke umiddelbart synes at et barn kan sidde stille så længe. men du er jo den der bedst ved om din datter har tålmodighed til det

Anmeld

1. juli 2011

DenLykkelige

Hansen97 skriver:

Hej

Kan jeg forvente at min pige på 3.5 år kan sidde stille i biograf og se Kung Fu Panda 2 i 3 D?? Er i tvivl og syntes det egentlig ikke.. men ville lige høre jer...

Nu siger du den er i 3D?

3D kan være voldsomt selv for voksne's hjerner, så jeg ved bestemt ikk hvordan en 3årig vil reagere på at "få smidt" filmen i hovedet??

Anmeld

1. juli 2011

ekzunz

Mine unger har sagtens kunne klare en bif-tur da de var 3,5 år. Men jeg ville nok ikke vælge 3D. Vi prøvede det for første gang sidst vi var i biffen og se Rio. Min datter på 5 brød sig ikke om at sidde med brillerne på og man kan jo slet ikke få noget ud af filmen uden brillerne. Så når vi i næste uge tager ind og se Kung Fu Panda, så bliver det den almindelig.

Anmeld

1. juli 2011

TbCp

Min datter bliver 4 til august, og jeg har stadig ikke haft hende med i bio... der er simpelthen for meget krudt i rumpen på hende, til at jeg tør tro på hun kan sidde stille en hel film

Anmeld

2. juli 2011

morNov2010

Hansen97 skriver:

Altså hun har set 1'erne derhjemme så jeg frygter ikke hun ikke kan håndtere at se den.. det var mere det med at sidde stille..

Jeg har været inde og se 2'eren med min søn på 8½, og bare lige til orientering, så er den NOGET mere voldsom end 1'eren. Der er næsten ikke andet end kampscener og høje lyde. Jeg vil i DEN grad mene at din datter er for lille til at se den.... i hvert fald i biografen. Vent til den kommer på DVD og se den derhjemme i trygge omgivelser, så kan den stoppes hvis det bliver for voldsomt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.