Førstehjælp til knuste hjerter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Stjernestoev

Er der nogen der har læst denne bog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har skimmet lidt i den. Jeg har heldigvis aldrig haft akut brug for den, men købte den fordi jeg tænkte den var god at have liggende til nødstilfælde og generelt fordi jeg tænkte man altid kan lære noget af selvhjælpsbøger der kan bruges til et eller andet. Hehe...

Anmeld

1. juli 2011

Stjernestoev

RGN skriver:

Jeg har skimmet lidt i den. Jeg har heldigvis aldrig haft akut brug for den, men købte den fordi jeg tænkte den var god at have liggende til nødstilfælde og generelt fordi jeg tænkte man altid kan lære noget af selvhjælpsbøger der kan bruges til et eller andet. Hehe...

Hej søde
Så har jeg hentet bogen på biblioteket.
Jeg startede med at læse hver eneste side, men da jeg nåede til omkring side 40, bestemte jeg mig for at stoppe. Synes den var lidt tør. Tror den vil fungere bedst, hvis man slår op i den efter behov

Anmeld

1. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, man kan også sagtens bruge den som opslagsværk. Eller læse den igennem, men springer de afsnit over, hvor man ikke kan placere sig selv eller sin egen situation.

Jeg synes ikke den er tør, men jeg er jo også bogOman, så der skal en del til før en bog keder mig.

Men jeg håber du alligevel kan finde den lidt nyttig.

Knus

Anmeld

2. juli 2011

Stjernestoev

RGN skriver:

Ja, man kan også sagtens bruge den som opslagsværk. Eller læse den igennem, men springer de afsnit over, hvor man ikke kan placere sig selv eller sin egen situation.

Jeg synes ikke den er tør, men jeg er jo også bogOman, så der skal en del til før en bog keder mig.

Men jeg håber du alligevel kan finde den lidt nyttig.

Knus

Har du læst The secret?

Anmeld

2. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Nej, det kan jeg ikke prale af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.