Hurtig hjælp please?!! Tobleronecreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

ZamanogDania

Jeg Glemte at smelte toblerone med fløde igår. Så nu ved jeg ikke hvad jeg skal gør? fordi det var mening jeg skulle sætte kagen sammen også overtræk den med fondant i aften. Hvad skal jeg gør? Skal den virkelig hav mange timer i køleskabet? Og hvor meget?
Kan jeg godt putte den i fryseren lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Dot D

Den skal bare være KOLD, så sæt den bare i fryseren, men hold godt øje med den, den må ikke fryse. Det kan godt lade sig gøre uden den står natten over.... Er gjort før her

Anmeld

1. juli 2011

Nemesis

Dot D skriver:

Den skal bare være KOLD, så sæt den bare i fryseren, men hold godt øje med den, den må ikke fryse. Det kan godt lade sig gøre uden den står natten over.... Er gjort før her

ja det kan det..jeg har dog rørt i den for at være sikker på den ikke blev småfrossen i kanten og stadig var lun i midten.

Men i fryseren med det.

Sisse

Anmeld

1. juli 2011

ZamanogDania

Tak for jeres svar den er i fryseren. Så Håber vi den lykkes.

Anmeld

1. juli 2011

muzen

Jeg laves den altid tidligt om morgen også piskes jeg den om aften og lægges den i kagen på bare den får 5- 7 timer i køleskabet er nok.

Anmeld

1. juli 2011

Unnie

Jeg plejer at smelte tobleronen og så stille den i køleskabert imens jeg pisker fløden og så blander jeg det sammen, så kan man bruge den med det samme...

Anmeld

2. juli 2011

Siljesmor

Unnie skriver:

Jeg plejer at smelte tobleronen og så stille den i køleskabert imens jeg pisker fløden og så blander jeg det sammen, så kan man bruge den med det samme...

Den metode bruger jeg også, hvis det skal gå hurtigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.