Se mine hjemmelavede knagerækker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.769 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

cnmigo

Ville lige vise mine hjemmelavede knagerækker frem til de som måtte være interesserede.

Jeg har selv tegnet det op på MDF plade hvorefter jeg har savet det ud og så er det blevet malet.

Jeg har lavet 2 til min datter og 1 til min mor som er dagplejer. De er super fede og HELT unikke... Mon det var noget?

Hvad syntes i?

3 styk My Little Pony - hænger på min datters værelse

3 styk My Little Pony igen - disse hænger i bryggerset. Der er kommet 3 knager på siden hen.

Og her er den til min mor - den har fået mange kommentarer af forældrene efterhånden Og dagplejeungerne ELSKER den. Her er også kommet knager på siden hen - 5 styk.

Og nåja, lige til sidst endnu en ting jeg har lavet i MDF - et skilt til vores havelåge:

Hehe, pas på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

HeidiØ

Ej, hvor er de fine  .. er helt vild med din disney knagerække!  .. jeg har selv sat min mor igang med projekt barbapappa knagerække - det blir fedt!

Anmeld

1. juli 2011

malliebooh

ej hvor er det fedt, jeg vil også være kreativ!!

Anmeld

1. juli 2011

Mikkel's mor <3

super fede.. tænker ville du kunne lave en med pooh babies ?
og hvad ville den evt komme til at koste ?

Anmeld

1. juli 2011

cnmigo

Pooh, er det Peter Plys?

Men joeh kunne nok godt arrangeres - det tager dog lige lidt tid jo, men jeg har da MDF herhjemme. Skal lige se om jeg også har knagerne.

Pris hmm, materiale, arbejdstid og forsendelse... Det skal jeg lige regne på... Hvad tænker du selv.

Anmeld

1. juli 2011

Mira0911

Hold op hvor er de fede... 

Anmeld

1. juli 2011

Mikkel's mor <3

Pooh, er det Peter Plys?

Men joeh kunne nok godt arrangeres - det tager dog lige lidt tid jo, men jeg har da MDF herhjemme. Skal lige se om jeg også har knagerne.

Pris hmm, materiale, arbejdstid og forsendelse... Det skal jeg lige regne på... Hvad tænker du selv.

jeps det er peter plys og vennerne som babyer
ligesom dem her fx.
-kan se du bor i østjylland, så forsendelse bliver måske ikke nødvendig men prisen har jeg ingen ide om

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2011

cnmigo

Aaah, så er jeg med - baby plysserne Hvem og hvor mange af dem havde du tænkt dig?

Bor i 8362 Hørning ja - Østjylland.

Har regnet lidt på det og timemæssigt vil det nok tage en 4-5 stykker afhængig af om der skal være 2-3-4-5 "hoveder".

2 "hoveder" = 299

3 "hoveder" = 399

4 "hoveder" = 499

Ved ikke om det lyder/er dyrt? Men der skal sørges for træ - knager - maling og så er der tiden der går med at finde ikonerne, tegne dem, skære dem ud og male dem. Det kan godt løbe op når det ikke er samlebåndsteknik - endnu

Den vil nok veje noget at sende, mdf og indpakning er ikke helt letvægt. Men hvis du afhenter er det jo fint nok - det er bare en oplysning.

Som udgangspunkt hedder det 1 knag pr. "hoved".

Anmeld

1. juli 2011

Mikkel's mor <3

cnmigo skriver:

Aaah, så er jeg med - baby plysserne Hvem og hvor mange af dem havde du tænkt dig?

Bor i 8362 Hørning ja - Østjylland.

Har regnet lidt på det og timemæssigt vil det nok tage en 4-5 stykker afhængig af om der skal være 2-3-4-5 "hoveder".

2 "hoveder" = 299

3 "hoveder" = 399

4 "hoveder" = 499

Ved ikke om det lyder/er dyrt? Men der skal sørges for træ - knager - maling og så er der tiden der går med at finde ikonerne, tegne dem, skære dem ud og male dem. Det kan godt løbe op når det ikke er samlebåndsteknik - endnu

Den vil nok veje noget at sende, mdf og indpakning er ikke helt letvægt. Men hvis du afhenter er det jo fint nok - det er bare en oplysning.

Som udgangspunkt hedder det 1 knag pr. "hoved".

syntes at det lyder som en meget fair pris.. tænker de første 4.

ved du evt. hvad det vil koste at sende ? kommer nemlig fra Brørup, så der er et stykke..

Anmeld

1. juli 2011

cnmigo

Hejsa

De første 4 - er det peter plys, tigerdyr, grisling og æsel? Eller? Har du nogle krav til dem?

Forsendelse kommer jo an på vægten, har ikke helt luret hvad en sådan mdf-knag vejer og kan ikke veje mine egne da de er skruet op på væggen... Men kan da rende i skuret senere og se om jeg har et mindre stykke MDF og så løs-veje det... Men gætter på 80 kr. Det er 5kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.