At kigge i blade og aviser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

CA

Johannes(5mdr) elsker at snuppe et blad eller andet og "bladre" rive og flå! Men jeg er jo lidt bange for at han skal sluge nogle af siderne, så holder skarpt øje med ham i mens.

Men tænkte, findes der egentlig noget "papir" som er beregnet til legetøj. Noget som knitrer, krøller og bare er sjovt uden at gå i stykker?

Lige et ekstra spørgsmål: Han er utrolig nysgerrig og kryber rundt i lejligheden og kan flytte sig flere meter, hvis vi ikke forstyrrer ham. Er det helt normalt at han gør det nu? Synes jo lige jeg har født ham Hvornår er det egentlig de begynder at kravle?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Lone Jakobsen

tror alle børn elsker at "læse aviser" med mor og far desværre kender jeg ikke til specielt børne papir, men måske det kan googles?

Anmeld

1. juli 2011

2babygirls

Johannes(5mdr) elsker at snuppe et blad eller andet og "bladre" rive og flå! Men jeg er jo lidt bange for at han skal sluge nogle af siderne, så holder skarpt øje med ham i mens.

Men tænkte, findes der egentlig noget "papir" som er beregnet til legetøj. Noget som knitrer, krøller og bare er sjovt uden at gå i stykker?

Lige et ekstra spørgsmål: Han er utrolig nysgerrig og kryber rundt i lejligheden og kan flytte sig flere meter, hvis vi ikke forstyrrer ham. Er det helt normalt at han gør det nu? Synes jo lige jeg har født ham Hvornår er det egentlig de begynder at kravle?? 

vi har nogle gange givet hende bage papir, nede ved min mor fx. Det larmer jo helt vildt, og smitter ikke af.

Anmeld

1. juli 2011

CA

nutche skriver:

tror alle børn elsker at "læse aviser" med mor og far desværre kender jeg ikke til specielt børne papir, men måske det kan googles?

Der kommer desværre ikke noget frem når jeg googler. Må prøve at høre i babysam

Anmeld

1. juli 2011

CA

Tina&Martin skriver:

vi har nogle gange givet hende bage papir, nede ved min mor fx. Det larmer jo helt vildt, og smitter ikke af.

River han ikke det i stykker?

Bladene skulle helst heller i smitte af -det jeg er bare for er, at han får det spist

Anmeld

1. juli 2011

2babygirls

Carina87 skriver:

River han ikke det i stykker?

Bladene skulle helst heller i smitte af -det jeg er bare for er, at han får det spist

Hvis hun river det i stykker fjerner vi de små stumper.
Hun har engang siddet med en avis, og var helt sort bagefter, så det nummer gør vi ikke igen

Anmeld

1. juli 2011

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Hvis hun river det i stykker fjerner vi de små stumper.
Hun har engang siddet med en avis, og var helt sort bagefter, så det nummer gør vi ikke igen

Det har vi også prøvet .. Det var dog en reklame :b

Til ts : Vi har også prøvet med bagepapir .. Men hun synes altså ikke , at det er ligeså sjovt .. Men bedre end ingenting

Anmeld

5. juli 2011

piadas

Kom lige til at se din tråd!

Det er vist meget forskelligt, hvornår de begynder at kravle sådan rigtigt. Oliver kravlede, da han var 6 måneder og Zilan var 8-9 måneder. Jeg tror, Zilan er mere gennemsnitlig end Oliver var på det punkt!

Anmeld

5. juli 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Kom lige til at se din tråd!

Det er vist meget forskelligt, hvornår de begynder at kravle sådan rigtigt. Oliver kravlede, da han var 6 måneder og Zilan var 8-9 måneder. Jeg tror, Zilan er mere gennemsnitlig end Oliver var på det punkt!

Det tror jeg også!!

Jeg var totalt sinke, jeg kravlede først da jeg havde lært at gå, hvilket skete da jeg var halvandet år.... 

Johannes vil bare frem i verdenen Carina!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.