Hyacint puslekommode søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. juli 2011

mizz-lillemor06

Fru Aagaard skriver:

Oppedasse...

INGEN?

hold øje med dba og guloggratis.. jeg har selv købt et gennem guloggratis. og der gik længe før jeg fik fundet et der var tæt på og til at betale sig fra, for de er dyre nok fra ny men bare så lækkert et puslebord.

men held og lykke med søgningen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Fru Aagaard

mizz-lillemor06 skriver:

hold øje med dba og guloggratis.. jeg har selv købt et gennem guloggratis. og der gik længe før jeg fik fundet et der var tæt på og til at betale sig fra, for de er dyre nok fra ny men bare så lækkert et puslebord.

men held og lykke med søgningen. 

Jeg kigger og kigger...

Finder bare NADA!!

Anmeld

7. juli 2011

Käte

Nogle der har sådan et i Hobro-Randers-Viborg-Silkeborg-Herning-Skive eller Karup ?

Har god tid, men ville gerne finde et PÆNT brugt, hvis det kan lade sig gøre, ellers køber vi det fra nyt

Nogle der har? Eller nogle der vil sælge?

Jeg har den til salg men bor desværre i Nykøbing Falster.

https://www.baby.dk/debat/115348pi1/babyudstyr/hyacint-puslekommode-saelges.aspx

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Den er på tilbud i vores lokale Babysam til 999,- (vi har den selv)

Så kan det næsten ikke betale sig, at købe den brugt

Anmeld

8. juli 2011

Fru Aagaard

Maalene skriver:

Den er på tilbud i vores lokale Babysam til 999,- (vi har den selv)

Så kan det næsten ikke betale sig, at købe den brugt

Er du sikker på det er den sammè??

Altså den der normalt koster 2800,- - vi skal i babysam idag da Hvad er det for en babysam der har den på det tilbud hos Jer?

Anmeld

8. juli 2011

mizz-lillemor06

Fru Aagaard skriver:

Jeg kigger og kigger...

Finder bare NADA!!

jeg kiggede også længe men de er skisme også hurtigt væk når der bliver sat nogen på. jeg tror jeg startede i marts og først midt maj fandt jeg et. så der skal nok komme et også hvis du har tid endnu til du skal bruge det.

Anmeld

8. juli 2011

Fru Aagaard

mizz-lillemor06 skriver:

jeg kiggede også længe men de er skisme også hurtigt væk når der bliver sat nogen på. jeg tror jeg startede i marts og først midt maj fandt jeg et. så der skal nok komme et også hvis du har tid endnu til du skal bruge det.

Jo, jo,, Har da tid, men ja, er bare lidt træt af DBA, var blevet lovet et og havde en aftale osv., og købte det til den pris de ville have, så var der en, der kunne hente en dag før mig, også skrev hun bare at det var hentet, så ingen aftale.. ÅRG...

Anmeld

8. juli 2011

mizz-lillemor06

Fru Aagaard skriver:

Jo, jo,, Har da tid, men ja, er bare lidt træt af DBA, var blevet lovet et og havde en aftale osv., og købte det til den pris de ville have, så var der en, der kunne hente en dag før mig, også skrev hun bare at det var hentet, så ingen aftale.. ÅRG...

okay det er da heller ikke iorden når man nu har en aftale.ja det var skisme også bleven træt af.

har selv haft en fra ville købe det vi have tilsalg der inde men dukkede aldrig op og det var sku tungt og mega bøvlet og få ned fra luftet.

synes bare folk skal være ærlige og holde deres aftale istedet for det andet.

Anmeld

8. juli 2011

mizz-lillemor06

Fru Aagaard skriver:

kan se der er et tilsalg ved ørumdjurs men ved ikke hvor længt det er fra dig. igen inde på dba. 

Anmeld

8. juli 2011

Fru Aagaard

mizz-lillemor06 skriver:

kan se der er et tilsalg ved ørumdjurs men ved ikke hvor længt det er fra dig. igen inde på dba. 

Der er godt nok et stykke Men, TAK

En længere oppe skriver de har det på tilbud i Babysam, så er vil vi ind i dag, overvejer og ringe og høre dem om de har det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.