boel test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

tweety2060

hej alle sammen.
Nu er har vi haft sp for sidste gang for en lille mdr siden, og sad og kiggede mappen igennem og stødte på boel test papir. . . Men her er der ikke udført boel test. Er det kun ved behov det skal udføres? Er der forskel fra by til by? Eller d vi bare blevet glemt?
Håber i vil give jeres besyv med:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

4kløver

tweety2060 skriver:

hej alle sammen.
Nu er har vi haft sp for sidste gang for en lille mdr siden, og sad og kiggede mappen igennem og stødte på boel test papir. . . Men her er der ikke udført boel test. Er det kun ved behov det skal udføres? Er der forskel fra by til by? Eller d vi bare blevet glemt?

Min sp sagde at den blev ikke lavet mere efter de får den høre prøve som lille..

Anmeld

30. juni 2011

Caroline86

jeg har også fået at vide den er outdated og at man ikke laver den mere

Anmeld

30. juni 2011

Isabella_mor

nå, det gør de ellers i min sundhedspleje....  

Anmeld

30. juni 2011

TineA

Vi fik da også lavet BOEL

Anmeld

30. juni 2011

Mira0911

De laver den også her hvor jeg bor og boede... 

Anmeld

1. juli 2011

Clisolka

tweety2060 skriver:

hej alle sammen.

Hmm, hvornår er det SP kommer sidste gang?

Måske det er sidste gang på onsdag (nu Isabella er 8 mrd.), så det bliver spændende at se om hun udfører boel-testen 

Anmeld

1. juli 2011

kamtok

I Københavns Kommune gør man det stadigvæk. Vi havde vores SP på besøg i tirsdags og der lavede hun den. Det er ikke kun en høreprøve længere, de kigger også på reaktioner og koncentration.

Anmeld

1. juli 2011

tweety2060

hm ja kan godt se der er forskel på om den bliver udført eller ej. Tror jeg sender en mail og spørger- bare for at være sikker men tak for svarene
Vi havde sidste besøg omkring 9 mdr.

Anmeld

1. juli 2011

2721

Jeg fik at vide på høre klinikken at der er forskel fra kommune til kommune, da man har fundet ud af at de ikke er spor sikre. I vores kommune er testen afskaffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.