Bæreplade i voksi - sover barnet med den i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Sofia

Hej Alle. Da Alfred ikke kan være i sin lift mere og derfor skal sove i sin klapvogn, som han også kan ligge helt ned i, vil jeg gerne have en plade til vores voksi, så jeg kan bære ham i den, når vi fx skal op og ned fra 3. sal... men jeg er ikke klar over hvordan det fungerer, altså sover barnet med pladen i? Det bliver ikke for hårdt at ligge på eller hvordan? Er vel bøvlet hvis man skal have den ud når de ligger i den, og så have den i når man skal bære dem i den!! Hmm... Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Sara.

Vi havde lift madrassen I vores.... bare ovenpå bærepladen

Anmeld

30. juni 2011

Mette.

Sofia skriver:

Hej Alle. Da Alfred ikke kan være i sin lift mere og derfor skal sove i sin klapvogn, som han også kan ligge helt ned i, vil jeg gerne have en plade til vores voksi, så jeg kan bære ham i den, når vi fx skal op og ned fra 3. sal... men jeg er ikke klar over hvordan det fungerer, altså sover barnet med pladen i? Det bliver ikke for hårdt at ligge på eller hvordan? Er vel bøvlet hvis man skal have den ud når de ligger i den, og så have den i når man skal bære dem i den!! Hmm... Hjælp

Vi brugte ikke selv plade i vores Voksi, men dem fra min mødregruppe som brugte den som du ønsker ,lagde deres lift-madras ind i voksiposen, ovenpå pladen - på den måde var den fin blød for dem at ligge på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.