hold nu kæft.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

eliasogmor

hvor er jeg træt af det hele lige nu.... vi skulle til tyrkiet på lørdag.... men men men... nu har elias fået skoldkopper.....jeg er så drøn ked af det..vi skulle have været afsted med min kærestes familie.. men det hele ser noget sort ud nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

sarahb

husk skoldkopper har det godt når der er varmt så tørrere de hurtigt ud.
Men hvis han er feberramt og de ikke er usmittelige mere ja så må i nok blive hjemme, ØV

Anmeld

30. juni 2011

musse1

eliasogmor skriver:

hvor er jeg træt af det hele lige nu.... vi skulle til tyrkiet på lørdag.... men men men... nu har elias fået skoldkopper.....jeg er så drøn ked af det..vi skulle have været afsted med min kærestes familie.. men det hele ser noget sort ud nu....

sender dig en masse hvor er det dog uheldigt han lige har fået skoldkopper nu

Anmeld

30. juni 2011

eliasogmor

sarahb skriver:

husk skoldkopper har det godt når der er varmt så tørrere de hurtigt ud.
Men hvis han er feberramt og de ikke er usmittelige mere ja så må i nok blive hjemme, ØV

de er først kommet  i dag.... så vi kommer nok ikke engang i flyveren....

Anmeld

30. juni 2011

sarahb

eliasogmor skriver:

de er først kommet  i dag.... så vi kommer nok ikke engang i flyveren....

SNØFT. Hold da kæft hvor er det uheldigt!!!
Håber i har afbestillings forsikring.

Anmeld

30. juni 2011

eliasogmor

sarahb skriver:

SNØFT. Hold da kæft hvor er det uheldigt!!!
Håber i har afbestillings forsikring.

det har vi heldigvis....

Anmeld

30. juni 2011

Hollybaby

Øv øv hvor er det bare ærgeligt!

Min pige har også lige haft skoldkopper, men var så heldig, kun at få ti stk, samt en enkel feberdag lige i starten. Hvor slemt er det? her har vi intet mærket på hende, men hun har dog være hjemme fra vuggestue knap to uger, pga der ikke er sårskorper på dem alle endnu..

Anmeld

30. juni 2011

eliasogmor

Hollybaby skriver:

Øv øv hvor er det bare ærgeligt!

Min pige har også lige haft skoldkopper, men var så heldig, kun at få ti stk, samt en enkel feberdag lige i starten. Hvor slemt er det? her har vi intet mærket på hende, men hun har dog være hjemme fra vuggestue knap to uger, pga der ikke er sårskorper på dem alle endnu..

en 10 stykker.... meget lidt feber.. og stadig aktiv, nu her... min venindes søn som nok har smittet ham har min 1000 (hans mors ord) de går i samme børnehave..så de er nokblevet smittet der.......

Anmeld

1. juli 2011

eliasogmor

nu er næsten hele hans ryg, fuld....

Anmeld

1. juli 2011

foto på lærred

eliasogmor skriver:

Hvis det er lang tid siden i har købt rejsen så er dette indlæg lige meget, men har I købt en afbud her tæt på, så husk at gå til lægen og få en erklæring på, at de lige er kommet. Forsikringen udbetaler nemlig kun hvis han ikke havde skoldkopper da i købte rejsen, og man ved jo tit af de der forsikringsselskaber prøver at komme uden om hvis de kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.