Så blev tristan 1,5 år i dag... kæmpe dreng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

maria_wlt

Det er bare ikke mange dage siden han blev født synes jeg, og alligevel er han 1,5 år, 85 cm og 12,7 kg... PYHA min lille dreng er sku blevet stor  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Najsen86

Hvor er han bare skøn

Anmeld

30. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

maria_wt skriver:

Det er bare ikke mange dage siden han blev født synes jeg, og alligevel er han 1,5 år, 85 cm og 12,7 kg... PYHA min lille dreng er sku blevet stor  

hvor ser han herlig ud og fine tal han har, ligner ikke en der vejer næsten 13 kg...

Anmeld

1. juli 2011

maria_wlt

Mor til Frederic skriver:

hvor ser han herlig ud og fine tal han har, ligner ikke en der vejer næsten 13 kg...

Blev selv lidt overrasket over vægten... Vi vejede ham nemlig fordi han er meget slank/tynd... Men talene passer jo fint

Anmeld

1. juli 2011

maria_wt skriver:

Blev selv lidt overrasket over vægten... Vi vejede ham nemlig fordi han er meget slank/tynd... Men talene passer jo fint

Ja, du har helt ganske ret at han ser meget slank ud, for jeg tænkte også da jeg så kg.

For krop og ansigts mæssigt ligner det ikke at han vejer det også fordi man nok sammenligner med sit egen dreng. For han var 1½ cm længere, men 2,8 kg lettere ved 1½ år og idag er han 95 cm og vejer lige knap 10 kg. Så tænkte at du må have lavet en tastefejl...

Anmeld

1. juli 2011

maria_wlt

Mor til Frederic skriver:

Ja, du har helt ganske ret at han ser meget slank ud, for jeg tænkte også da jeg så kg.

For krop og ansigts mæssigt ligner det ikke at han vejer det også fordi man nok sammenligner med sit egen dreng. For han var 1½ cm længere, men 2,8 kg lettere ved 1½ år og idag er han 95 cm og vejer lige knap 10 kg. Så tænkte at du må have lavet en tastefejl...

Det er godt nok en lang dreng du har Og slank... Det er noget andet med pigerne... De har lårene 

Anmeld

1. juli 2011

maria_wt skriver:

Det er godt nok en lang dreng du har Og slank... Det er noget andet med pigerne... De har lårene 

tak... ja han havde også travlt det første år og været gået meget i stå de sidste snart 2 år.

Men ihvertfald en køn dreng du har...

Anmeld

1. juli 2011

B&J

Sikke en skøn skøn skøn dejlig og lækker dreng du har  

Anmeld

1. juli 2011

Janni.

Sikke nogen dejlige blå øjne han har, og han er da total dejlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.