Søges: Tremmeseng i målene 70x110

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
568 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

MajseMaja

Som overskriften lyder søger jeg en tremmeseng i de mål. Jeg har forelsket mig i en sengerand fra Sebra med blå elefanter og længden er 360 hvilket udgør disse mål. Har du en tremmeseng du vil sælge til en fornuftig pris, hører jeg meget gerne fra dig.

Obs. Jeg bor i Hørsholm, så gerne i radius heraf eller vestsjælland, københavn og nordsjælland.

Mvh. Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Pigent

MajseMaja skriver:

Som overskriften lyder søger jeg en tremmeseng i de mål. Jeg har forelsket mig i en sengerand fra Sebra med blå elefanter og længden er 360 hvilket udgør disse mål. Har du en tremmeseng du vil sælge til en fornuftig pris, hører jeg meget gerne fra dig.

Obs. Jeg bor i Hørsholm, så gerne i radius heraf eller vestsjælland, københavn og nordsjælland.

Mvh. Maja

Jeg har kigget dba og kan ikke lige finde nogen(: 

Anmeld

30. juni 2011

Palaja

Kan du ikke bare bruge en almindelig seng med målene 60x120?? 

Anmeld

30. juni 2011

LinLin

MajseMaja skriver:

Mvh. Maja

De mål har jeg aldrig set en seng med - men som en anden skriver; hvorfor ikke bare købe en "alm" i 60 x 120?

Anmeld

30. juni 2011

MajseMaja

Palaja skriver:

Kan du ikke bare bruge en almindelig seng med målene 60x120?? 

Det vil jeg også sagtens kunne bruge, det giver jo også 360 i alt. Har du en til salg?

Anmeld

30. juni 2011

Palaja

MajseMaja skriver:

Det vil jeg også sagtens kunne bruge, det giver jo også 360 i alt. Har du en til salg?

Nej desværre, men tror de fleste senge har det mål. Dog ikke IKEAs

Anmeld

30. juni 2011

MajseMaja

Har lige fundet ud af ikeas senge er 120x60, jeg havde vidst bare kigget forkert. Så er det jo nemt nok at finde en billig seng med det rigtige mål. Men tak for hjælpen piger :-)

Anmeld

30. juni 2011

MajseMaja

Dette indlæg må gerne slettes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.