Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var sammen med en af mine veninder idag, også fortalte hun at vores fælles veninde gik på kommunen for leden dag og sagde at de skulle tage hendes barn på knap to år fra hende.
Hun har for længe siden oprettet en profil på facebook til hendes barn, hvor hun nu skriver: Undskyld skat, men jeg kan ikke give dig noget af mig lige p.t og bla, bla, bla.
Hvordan kan hendes to årige lige læse det, og overhovedet kunne forstå at mor rent udsagt ikke gider hende? Latterligt!
Idag har hun så skrevet på face at hun skal ud og feste. Hvordan f.... kan hun få sig selv til det? Hun fatter slet ikke at hun svigter sit barn for groft.
Veninden fejler ingenting, hun vil bare have sit gamle liv igen. Lige siden hun fik barnet har hun været til fest næsten hver weekend. Jeg er så rasende, og hun gider ikke høre på nogle der prøver at tale hende til fornuft. Det er jo for groft det der!!!
Har selv barn, og kunne ALDRIG finde på at gøre det imod det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jo sørgeligt, men helt ærligt...det er da bedre hun erkender, at hun ganske enkelt ikke har overskudet og evnerne til at være mor, end at barnet bliver mere og mere traumatiseret og til sidst alligevel ender med at blive taget fra hende, eller bliver en af de stakkels børn, der skal være mor for sin mor.
At vi så kan blive helt enige om, at man ikke fatter hvordan man kan afgive og svigte sit barn på den måde, er noget helt andet.Jeg får myrekryb helt ned i maven ved tanken om at kunne gøre den slags.Men man må også erkende, at nogle skal bare ikke være forældre, de har ikke evnen. (se nu fx den normadefamilie som endeligt er fundet i Holland)
Så i den sidste ende, så er det måske nok det bedste at din venindes barn bliver anbagt hos en familie som vil elske og tage sig af det og give det det, som hun ikke selv formår.KærligstSussie
Anonym skriver: Jeg var sammen med en af mine veninder idag, også fortalte hun at vores fælles veninde gik på kommunen for leden dag og sagde at de skulle tage hendes barn på knap to år fra hende. Hun har for længe siden oprettet en profil på facebook til hendes barn, hvor hun nu skriver: Undskyld skat, men jeg kan ikke give dig noget af mig lige p.t og bla, bla, bla. Hvordan kan hendes to årige lige læse det, og overhovedet kunne forstå at mor rent udsagt ikke gider hende? Latterligt! Idag har hun så skrevet på face at hun skal ud og feste. Hvordan f.... kan hun få sig selv til det? Hun fatter slet ikke at hun svigter sit barn for groft. Veninden fejler ingenting, hun vil bare have sit gamle liv igen. Lige siden hun fik barnet har hun været til fest næsten hver weekend. Jeg er så rasende, og hun gider ikke høre på nogle der prøver at tale hende til fornuft. Det er jo for groft det der!!! Har selv barn, og kunne ALDRIG finde på at gøre det imod det.
Et meget ærligt svar herfra.
Men håber for guds skyld at de fjerner barnet, ellers ender det jo bare helt galt for den lille med en mor der ikke viser nogen form for interesse. Forstår ikke hvorfor man får børn når man hellere vil tage i byen ? Jeg fatter det ikke. Jeg fatter heller ikke kvinder der drikker hjernen ud af deres børn inden de er blevet født! Ikke er jeg hentyder til din veninde, bare lige et lille udbrud.
Men jeg syntes du skulle hoppe ned på kommunen og selv melde din veninde. For hvordan ville man ikke selv have det hvis man var opvokset ved en mor som ikke ønskede én ?
SussieThyssen skriver: Det er jo sørgeligt, men helt ærligt...det er da bedre hun erkender, at hun ganske enkelt ikke har overskudet og evnerne til at være mor, end at barnet bliver mere og mere traumatiseret og til sidst alligevel ender med at blive taget fra hende, eller bliver en af de stakkels børn, der skal være mor for sin mor. At vi så kan blive helt enige om, at man ikke fatter hvordan man kan afgive og svigte sit barn på den måde, er noget helt andet.Jeg får myrekryb helt ned i maven ved tanken om at kunne gøre den slags.Men man må også erkende, at nogle skal bare ikke være forældre, de har ikke evnen. (se nu fx den normadefamilie som endeligt er fundet i Holland) Så i den sidste ende, så er det måske nok det bedste at din venindes barn bliver anbagt hos en familie som vil elske og tage sig af det og give det det, som hun ikke selv formår.KærligstSussie
Det jeg er rasende over er: at hun vælger fester osv frem for barnet.
Jeg har altid synes at hun aldrig skulle have fået det. for hun er nemlig sådan en person der anskaffer sig noget og derefter "arver" vi andre. Først var det hendes kat som skulle passes i en lille uge, den blev hos os i 3 mdr. Derefter en hund som hun ikke ville have alligevel. Så hendes barn for et par dage siden, og nu ringer hun til min veninde og vil købe en hvalp af hende Det får hun heldigvis ikke lov til.
Barnet er blevet anbragt hos far, som heller ikke er for glad over at stå med det alene, derfor er det lille pus hjemme hans forældre
Camillakn skriver: Et meget ærligt svar herfra. Men håber for guds skyld at de fjerner barnet, ellers ender det jo bare helt galt for den lille med en mor der ikke viser nogen form for interesse. Forstår ikke hvorfor man får børn når man hellere vil tage i byen ? Jeg fatter det ikke. Jeg fatter heller ikke kvinder der drikker hjernen ud af deres børn inden de er blevet født! Ikke er jeg hentyder til din veninde, bare lige et lille udbrud. Men jeg syntes du skulle hoppe ned på kommunen og selv melde din veninde. For hvordan ville man ikke selv have det hvis man var opvokset ved en mor som ikke ønskede én ?
Hun gik på kommunen selv og sagde at hun ikke gider. Så blev barnet fjernet samme dag. MEN er blevet anbragt hos far som heller ikke orker det. Derfor er barnet hos farmor og farfar lige p.t.
Anonym skriver: Hun gik på kommunen selv og sagde at hun ikke gider. Så blev barnet fjernet samme dag. MEN er blevet anbragt hos far som heller ikke orker det. Derfor er barnet hos farmor og farfar lige p.t.
Det kun godt syntes jeg.
Lad os håbe at der venter en familie som vil elske hende og give hende det liv hun fortjener...
Hun lyder som et meget opmærksomhedskrævende menneske!!! Jeg har kun et at sige og det er stakkels barn! Hvad skal en side på facebook gavne hende, måske er der bare for at lette sin dårlige samvittighed i et forsøg på at blive bekræftet i det..
Hun lyder som en ekstrem dårlig mor, og det trods at jeg ikke engang kender hende.!
Hvor synd, tænker lidt om moderen, ikke har forudset hvor stor en opgave det er at have barn/børn, eller måske har fået en fødselsdepression.
godt skrevet
Stakkels barn, og jeg kan godt forstå at du bliver vred på barnet vegne. Men det er meget bedre at hun erkender at hun ikke magter det, end at hun omsorgssvigter barnet. Så må vi bare håbe at kommunen finder ud af om faderen rent faktisk kan tage varer på barnet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128