Så er vi sgu igang :D <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Karina1

Hej

Vil lige fortælle, at vi har været på fertilitetkliknikken idag, vi skulle aflevere en sædprøve idag og snakke behandling

Sædprøven var helt normal, FANTASTISK Så nu skal jeg tage nogle piller, som skal sætte min menstration igang også skal de igang med homornbehandlingen, men vi kommer først igang til august, fordi de skal holde sommerferie i juli, øvøv, men nu sker der da endelig noget <3

Lægen fortalte så, at de vil sætte min kærestes sæd op i mig, når ægget er klar, så er chancen meget større for en hurtigt graviditet. Det er lidt træls, det ikke kan ske på naturligvis, men bare der kommer en skøn bette baby ud af det <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Chellen

Karina1 skriver:

Hej

Vil lige fortælle, at vi har været på fertilitetkliknikken idag, vi skulle aflevere en sædprøve idag og snakke behandling

Sædprøven var helt normal, FANTASTISK Så nu skal jeg tage nogle piller, som skal sætte min menstration igang også skal de igang med homornbehandlingen, men vi kommer først igang til august, fordi de skal holde sommerferie i juli, øvøv, men nu sker der da endelig noget <3

Lægen fortalte så, at de vil sætte min kærestes sæd op i mig, når ægget er klar, så er chancen meget større for en hurtigt graviditet. Det er lidt træls, det ikke kan ske på naturligvis, men bare der kommer en skøn bette baby ud af det <3

Ååårh hvor dejligt for jer! Skidt pyt med måden, det er resultatet der gælder .

Krydser alt for at en lille spire finder vej til dig

Anmeld

30. juni 2011

Karina1

Chellen skriver:

Ååårh hvor dejligt for jer! Skidt pyt med måden, det er resultatet der gælder .

Krydser alt for at en lille spire finder vej til dig

Tusind tak Vi håber snart den er der, efter over 1års kamp <3

Anmeld

30. juni 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

Hej

Held og lykke

Lisbeth

Anmeld

30. juni 2011

Karina1

Lisbeth1985 skriver:

Held og lykke

Lisbeth

Tusind tak

Anmeld

30. juni 2011

malenemusen

Karina1 skriver:

Hej

Hvor er det bare dejligt for jer endelig at kunne komme igang med jeres første insemineringsforsøg - jeg kan tydeligt huske følelsen af endelig at være igang - så kan man næsten slappe helt af igen, for pludselig er det lægernes ansvar at det hele kommer til at gå korrekt for sig.

Jeg krydser ihvertfald fingre for jer og jeres første forsøg

Anmeld

30. juni 2011

os2

Held og lykke også her fra mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.