Frigg Fisk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.805 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Zafir

Frigg har været til babysvømning sidste gang. Næste gang hun skal i 55graderNord, bliver det på familiehold, fordi jeg ikke har mulighed for både at gå til babysvøm og Idun svøm, når jeg starter en rigtig hverdag igen. Det er lidt ærgeligt, fordi det er hyggeligt at gå sammen med Vitus og Vitus far. Ham og jeg sludrer altid og Idun og Vitus plasker godt sammen, men så må man jo bare tage en dag i svømmeren med ungerne, hvis det endelig er

Men Frigg er virkelig god. Hun kan alt muligt i vandet. Hun kan dykke ret langt. Hun kan selv hoppe i fra siddende på kanten og hun kan selv holde fast på kanten og begynde at kravle op selv Så elsker hun at plaske og lave babysvømme bevægelser med hendes små tykke lamselår.

Desværre er hendes fisk-billeder blevet lidt sløret, men vi prøver at tage nogen nye til August, når vi starter op igen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Hvor er hun bare dejlig

Anmeld

30. juni 2011

ano14316

hvor ser  55graderNord bare ud  til at være en fedt sted.. 

vil virkelig prøve at finde noget der minder om det i nærheden.. men overvejer da kraftigt at der "kun" er 1 times kørsel til holbæk, men er bare helt vild med at det ikke er klorvand.. 

Anmeld

30. juni 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

Frigg har været til babysvømning sidste gang. Næste gang hun skal i 55graderNord, bliver det på familiehold, fordi jeg ikke har mulighed for både at gå til babysvøm og Idun svøm, når jeg starter en rigtig hverdag igen. Det er lidt ærgeligt, fordi det er hyggeligt at gå sammen med Vitus og Vitus far. Ham og jeg sludrer altid og Idun og Vitus plasker godt sammen, men så må man jo bare tage en dag i svømmeren med ungerne, hvis det endelig er

Men Frigg er virkelig god. Hun kan alt muligt i vandet. Hun kan dykke ret langt. Hun kan selv hoppe i fra siddende på kanten og hun kan selv holde fast på kanten og begynde at kravle op selv Så elsker hun at plaske og lave babysvømme bevægelser med hendes små tykke lamselår.

Desværre er hendes fisk-billeder blevet lidt sløret, men vi prøver at tage nogen nye til August, når vi starter op igen.

Den lille baby-havfrue

Ihhh det giver minder til da jeg gik til babysvømning med min den ældste..det var bare så herligt.

De andre to kunne jeg desværre ikke gå med, da jeg udviklede voldsom allergi overfor klor, og det viste sig at den mindste også havde det...øv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. juni 2011

Nettemor

hvor er hun bare super sej!

og lækker som resten af familien

Anmeld

30. juni 2011

Zafir

ano14316 skriver:

hvor ser  55graderNord bare ud  til at være en fedt sted.. 

vil virkelig prøve at finde noget der minder om det i nærheden.. men overvejer da kraftigt at der "kun" er 1 times kørsel til holbæk, men er bare helt vild med at det ikke er klorvand.. 

Altså jeg syntes BESTEMT at det er køreturen værd... Vi kører jo en halv times tid derind. Der er også folk der kommer fra roskilde osv.

Men det er sku fedt at slippe for det der klorvand!!!

Anmeld

30. juni 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

Den lille baby-havfrue

Ihhh det giver minder til da jeg gik til babysvømning med min den ældste..det var bare så herligt.

De andre to kunne jeg desværre ikke gå med, da jeg udviklede voldsom allergi overfor klor, og det viste sig at den mindste også havde det...øv.

Kærligst
Sussie

Altså derinde er det jo saltvand og ikke klorvand Det er mega fedt, så man undgår alt det der stads der...

Men ja, desværre ligger der jo ikke sådan nogen steder over det hele... mmm...

Anmeld

30. juni 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

Altså derinde er det jo saltvand og ikke klorvand Det er mega fedt, så man undgår alt det der stads der...

Men ja, desværre ligger der jo ikke sådan nogen steder over det hele... mmm...

Det havde man jo ikke dengang..saltvandsbassiner..det er først kommet til siden.

Men min datter går til babysvømning med Ida..uhh..det er bare så sjovt at høre om

Anmeld

30. juni 2011

bullerbassen

Så SEJT - virkelige en gave til børnene.

Gik også til babysvømning med Silas men han lærte ikke rigtigt at dykke før til sidst - Jeg var ikke tryg ved det

Men vi er ofte i svømmehallen og han elsker det.

Anmeld

30. juni 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Gud nogle fede billeder...hun er så dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.