Feber???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

kvinde84

Vi har fået at vide at vi kan melde os til ICSI i juli, og det venter vi så spændt på! Og hvad sker der så.... kæresten får det sløjt i går aftes, og syntes måske at han var ved at få feber  Kriiise, så går vi tidligt i seng, og je propper 2 panodiler i ham før vi lægger os. Når han vågner fortæller han at han har sovet dårligt, sådan febersøvn med koldsved og underlige drømme. Han tager så temperaturen, og den viser 37,9, så tager hann endnu 2 panodiler!

Er det noget vi skal bekymre os om? Kan vi nu forvente at skulle vente endnu 3 mdr??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

AndreasMor84

Det tror jeg nu ikke har den store betydning..

Anmeld

30. juni 2011

Lisbeth1985

kvinde84 skriver:

Vi har fået at vide at vi kan melde os til ICSI i juli, og det venter vi så spændt på! Og hvad sker der så.... kæresten får det sløjt i går aftes, og syntes måske at han var ved at få feber  Kriiise, så går vi tidligt i seng, og je propper 2 panodiler i ham før vi lægger os. Når han vågner fortæller han at han har sovet dårligt, sådan febersøvn med koldsved og underlige drømme. Han tager så temperaturen, og den viser 37,9, så tager hann endnu 2 panodiler!

Er det noget vi skal bekymre os om? Kan vi nu forvente at skulle vente endnu 3 mdr??

Feber nedsætter desværre en dårlig sædkvalitet ydeligere Men når den ikke har været højere ved jeg ikke, om det har nogen betydning.. Jeg tror, at jeg ville ringe til klinikken og spørge, hvis jeg var dig..

Anmeld

30. juni 2011

kvinde84

Der står jo, at man ikke skal have haft feber over 38 grader, men nu ved vi ikke hvor høj den har været i nat, det kan jo være at den har været over  Men gælder det samme for ICSI som for IVF? Mener at have læst at nogle får tilbudt ICSI i stedet for IVF hvis manden har haft let feber, eller noget i den grad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.