Langsomme ægblærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

os2

Ny update

Er blevet sat op i hormoner da ægblærerne bare udvikler sig langsomt... Får 300 ml gonal f og 150 ml Luveris. Dog er de nu så store at vi skal have ÆU på søndag - glæder mig vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Ny update

Er blevet sat op i hormoner da ægblærerne bare udvikler sig langsomt... Får 300 ml gonal f og 150 ml Luveris. Dog er de nu så store at vi skal have ÆU på søndag - glæder mig vildt.

Ihh, hvor bliver det spændende Jeg krydser fingre for jer

Lisbeth

Anmeld

30. juni 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Ny update

uuuuuh... så spændende....  jeg  for jer... glæder mig til din update!!!!!....

Anmeld

30. juni 2011

Miss BananaHammock

Sejt!! sender alle de positive tanker jeg har og krydsede fingre for en lykkelig slutning!!! 

Anmeld

30. juni 2011

malenemusen

Ej hvor er det bare spændende, jeg krydser alt hvad der kan krydses for at i får en masse skønne æggebasser ud

Anmeld

30. juni 2011

Putomanen

Jeg vil da også  en masse for dig, forhåbentlig hjælper det

Anmeld

30. juni 2011

os2

Tak skal I have    - men er det ikke bare underligt man svinger så meget fra cyklus til cyklus ? 1.gang skulle jeg kun have Gonal-F 150ml hver dag -  nu har jeg taget Gonal F 4 dage mere end sidste gang og dobbelt dosis plus det ekstra hormon Luveris.

Jeg har allerede købt for ca 30.000 kr i medicin - godt egenbetalingen stopper ved de 15.000,- pyhhha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.