6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Jaaa, det glæder jeg mig til søde - og min mund er selvfølgelig lukket, når den tid kommer

Ja, der er ikke længe til nu, 82 dage tilbage til termin

Vildt det er gået så stærkt søde , føler det var igår du sagde du var gravid .

Årh jeg vil os have en lille baby .
Vi står og skal flytte nu her i næste måned . Igen .
Ej vi har fundet den fedeste lejlighed med 4 værelser stort køkken stor stue . Mega lækkert stort badeværelse , årh jeg glæder mig bare .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Den lykkelige

Årh hvor er han bare sød!!!
Kan godt forstå det du skriver med udviklingen.. min datter er 4,5 måneder.. og at hun nu smiler griner, ruller rundt og giver så meget tilbage er bare sååå skønt.. glæder mig også allerede til hun kan sidde selv og spise ske mad

Anmeld

3. juli 2011

mortilnoahogmelina

Den lykkelige skriver:

Årh hvor er han bare sød!!!
Kan godt forstå det du skriver med udviklingen.. min datter er 4,5 måneder.. og at hun nu smiler griner, ruller rundt og giver så meget tilbage er bare sååå skønt.. glæder mig også allerede til hun kan sidde selv og spise ske mad

JA men det går så stærkt så stærkt . Jeg kan slet ikke følge med .

Og tusinde tak skal du have .

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Vildt det er gået så stærkt søde , føler det var igår du sagde du var gravid .

Årh jeg vil os have en lille baby .
Vi står og skal flytte nu her i næste måned . Igen .
Ej vi har fundet den fedeste lejlighed med 4 værelser stort køkken stor stue . Mega lækkert stort badeværelse , årh jeg glæder mig bare .

Ja, det er simpelthen gået SÅ stærkt (heldigvis)

Kan huske, jeg fik brev om NF, da jeg var omkring uge 9, og synes det var SÅ lattterligt jeg skulle vente helt til 13+2 med NF - og der fik vi også brev om MD den 9. maj - men det var jo ALDRIG, følte virkelig den dag, at det ALDRIG nogensinde ville blive maj, og at der var en evighed til NF - men WOW, er chokeret over, hvor stærkt det er gået

Eej, det lyder da bare helt fantastisk Hvor har I fået lejlighed henne af så? Bliver da mega mega skønt

Anmeld

3. juli 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Ja, det er simpelthen gået SÅ stærkt (heldigvis)

Kan huske, jeg fik brev om NF, da jeg var omkring uge 9, og synes det var SÅ lattterligt jeg skulle vente helt til 13+2 med NF - og der fik vi også brev om MD den 9. maj - men det var jo ALDRIG, følte virkelig den dag, at det ALDRIG nogensinde ville blive maj, og at der var en evighed til NF - men WOW, er chokeret over, hvor stærkt det er gået

Eej, det lyder da bare helt fantastisk Hvor har I fået lejlighed henne af så? Bliver da mega mega skønt

Årh ja jeg husker selv man følte man aldrig skulle opleve den dag , men lige pludselig kom dagen alligevel heldigvis

JAmen i noget der hedder havnsø det er 25 km fra kalundborg , jeg glæder mig os som et lille barn til jul .
Det her er bare drømme lejligheden her skal vi bo til vi køber noget .

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Årh ja jeg husker selv man følte man aldrig skulle opleve den dag , men lige pludselig kom dagen alligevel heldigvis

JAmen i noget der hedder havnsø det er 25 km fra kalundborg , jeg glæder mig os som et lille barn til jul .
Det her er bare drømme lejligheden her skal vi bo til vi køber noget .

Ja, heldigvis kommer dagen og kun SKØNT at tiden går så stærkt - nu skal vi bare lige have styr på børneværelset, så tiden skal ikke gå ALT for stærkt - selvom den gerne må gå stærkt

Ej, hvor skønt at høre søde... Det bliver da virkelig skønt for jer Og så er der jo også plads til en lillesøster eller lillebror til Noah

Anmeld

3. juli 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Ja, heldigvis kommer dagen og kun SKØNT at tiden går så stærkt - nu skal vi bare lige have styr på børneværelset, så tiden skal ikke gå ALT for stærkt - selvom den gerne må gå stærkt

Ej, hvor skønt at høre søde... Det bliver da virkelig skønt for jer Og så er der jo også plads til en lillesøster eller lillebror til Noah

HEhe , det kan jeg godt se søde . håber du ligger nogen billeder ind af det færdige resultat

Jeg glæder mig os bare til at skulle igang med at lave ordentligt værelse til Noah .
JEp det er nemlig lige hvad der er os en grund til vi flytter .

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

HEhe , det kan jeg godt se søde . håber du ligger nogen billeder ind af det færdige resultat

Jeg glæder mig os bare til at skulle igang med at lave ordentligt værelse til Noah .
JEp det er nemlig lige hvad der er os en grund til vi flytter .

Uhh, så må du også lægge masser af billedspam ind, når hans værelse bliver færdigt

Ja, det kan du tro jeg nok skal, nu skal jeg være færdig med at spartle, og så skal vi have tapeseret og malet, så ved hvad "ferien" skal bruges på

Anmeld

3. juli 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Uhh, så må du også lægge masser af billedspam ind, når hans værelse bliver færdigt

Ja, det kan du tro jeg nok skal, nu skal jeg være færdig med at spartle, og så skal vi have tapeseret og malet, så ved hvad "ferien" skal bruges på

DEt lover jeg dig jeg nok skal

JA så har du masser at se til kan jeg godt se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.