Ny bruger som glæder sig til at lære siden bedre at kende:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Lejsel

Hej allesammen.

Hedder Lise er 24år, lige flyttet til gråsten for 9måneder siden fra fyn, hvor jeg er flyttet sammen med min kæreste Lars som jeg har været sammen med 1år, vi kendte hinanden 1½år inden vi fandt sammen, han er ikke far til min søn, men til gengæld er han en dejlig papfar for ham.

Min søn kom i plejefamilie da han var 3år efter mit ønske, jeg har en diagnose som hedder borderliner og jeg røg desværre ned i et stort hul som var svært at komme op af igen.

Jeg er nu startet i dat behandling mod min borderliner så det går stille og roligt fremad, har min søn hjemme en weekend i måneden fra torsdag til mandag og skal have ham hjemme 2 uger i sommerferien så jeg stille og roligt kan arbejde hen imod at få ham hjem igen

Jeg får en førtidspension begrænset i 5år og i de år vil jeg prøve at blive så rask så muligt via dat(dialektisk adfærs teapi) behandlingen.

Jeg og kæresten har store drømme sammen. Vi er igang med at betale vores billån af og når det er gjort om ca 2år har vi planer om at flytte i hus sammen

Jeg fandt lykken og min styrke sammen med min dejlige kæreste, man kan godt sige han i sidste ende reddede mit liv

Glæder mig meget til at lære denne side og jer brugere bedre at kende. Jeg var før på ungmor.dk, men passede desværre ikke rigtig ind på denne side. Så nu prøver jeg her.

Lidt spørgsmål til jer. Kan man oprette indlæg her inde med billeder i og er der noget der hedder + forums?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

bobbles

Lejsel skriver:

Hej allesammen.

Hedder Lise er 24år, lige flyttet til gråsten for 9måneder siden fra fyn, hvor jeg er flyttet sammen med min kæreste Lars som jeg har været sammen med 1år, vi kendte hinanden 1½år inden vi fandt sammen, han er ikke far til min søn, men til gengæld er han en dejlig papfar for ham.

Min søn kom i plejefamilie da han var 3år efter mit ønske, jeg har en diagnose som hedder borderliner og jeg røg desværre ned i et stort hul som var svært at komme op af igen.

Jeg er nu startet i dat behandling mod min borderliner så det går stille og roligt fremad, har min søn hjemme en weekend i måneden fra torsdag til mandag og skal have ham hjemme 2 uger i sommerferien så jeg stille og roligt kan arbejde hen imod at få ham hjem igen

Jeg får en førtidspension begrænset i 5år og i de år vil jeg prøve at blive så rask så muligt via dat(dialektisk adfærs teapi) behandlingen.

Jeg og kæresten har store drømme sammen. Vi er igang med at betale vores billån af og når det er gjort om ca 2år har vi planer om at flytte i hus sammen

Jeg fandt lykken og min styrke sammen med min dejlige kæreste, man kan godt sige han i sidste ende reddede mit liv

Glæder mig meget til at lære denne side og jer brugere bedre at kende. Jeg var før på ungmor.dk, men passede desværre ikke rigtig ind på denne side. Så nu prøver jeg her.

Lidt spørgsmål til jer. Kan man oprette indlæg her inde med billeder i og er der noget der hedder + forums?

Hej og velkommen til håber du bliver glad for at være herinde  jo du kan godt oprette debatter og lægge billeder ind, først trykker du på debat derefter det emne det handler om og så trykker du på opret emne

Anmeld

30. juni 2011

CamillaValby

Hej

Og velkommen til siden. Du skal nok blive glad for at være herinde.

Er glad for at læse at du er i behandling, og at det stille og roligt går frem af.

Du kan sagtens oprette tråde med billeder. Vi har vist ikke nogle der hedder + forums. Men under debat kan du se de katagorier vi har herinde

Anmeld

30. juni 2011

Brams

Hej og velkommen til. Håber du vil finde dig godt tilrette herinde

Lyder da super godt at du er i bedring og måske kan få din søn hjem igen

Du kan sagtens oprette tråde med billeder i, det med + forums ved jeg desværre ikke noget om

Anmeld

30. juni 2011

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

Anmeld

30. juni 2011

mortilnoahogmelina

Hej og velkommen til . Håbeg du bliver rigtig glad for at være her .

Anmeld

30. juni 2011

Mettefpigen

Hej hej  

Håber du blir glad for at være her

Anmeld

30. juni 2011

lisesp83

3. juli 2011

Lejsel

Tak allesammen

Anmeld

3. juli 2011

Clisolka

Lejsel skriver:

Hej allesammen.

Hej Lise, mange gange velkommen til siden - håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.