Hej allesammen.
Hedder Lise er 24år, lige flyttet til gråsten for 9måneder siden fra fyn, hvor jeg er flyttet sammen med min kæreste Lars som jeg har været sammen med 1år, vi kendte hinanden 1½år inden vi fandt sammen, han er ikke far til min søn, men til gengæld er han en dejlig papfar for ham.
Min søn kom i plejefamilie da han var 3år efter mit ønske, jeg har en diagnose som hedder borderliner og jeg røg desværre ned i et stort hul som var svært at komme op af igen.
Jeg er nu startet i dat behandling mod min borderliner så det går stille og roligt fremad, har min søn hjemme en weekend i måneden fra torsdag til mandag og skal have ham hjemme 2 uger i sommerferien så jeg stille og roligt kan arbejde hen imod at få ham hjem igen
Jeg får en førtidspension begrænset i 5år og i de år vil jeg prøve at blive så rask så muligt via dat(dialektisk adfærs teapi) behandlingen.
Jeg og kæresten har store drømme sammen. Vi er igang med at betale vores billån af og når det er gjort om ca 2år har vi planer om at flytte i hus sammen
Jeg fandt lykken og min styrke sammen med min dejlige kæreste, man kan godt sige han i sidste ende reddede mit liv
Glæder mig meget til at lære denne side og jer brugere bedre at kende. Jeg var før på ungmor.dk, men passede desværre ikke rigtig ind på denne side. Så nu prøver jeg her.
Lidt spørgsmål til jer. Kan man oprette indlæg her inde med billeder i og er der noget der hedder + forums?
Anmeld