'Ello!
Efter en del år på sidelinien vil jeg nu prøve at være lidt mere engageret i siden her. Jeg har tidligere været meget aktiv bruger på en anden side (hvorfor jeg ikke brugte så meget tid her), men stemningen er blevet dårlig og følte ikke længere jeg kunne relatere til de piger/kvinder, som siden bestod af. Derfor valgte jeg at lade mig slette og håber nu på, igennem denne side, at komme i kontakt med nogle mere psykisk modnede piger, som altid er klar på en god, relevant debat eller bare at ligge skulder til, når man som begrædt højgravid bare IKKE synes at det der vand i benene er særlig fedt! 
Lidt om mig:
Jeg er en pige på 22år, som lige har afsluttet HF med et snit blandt de 5 højeste på hele skolen 
Til august starter jeg (højst sansynligt
) på en bachelor i psykologi i Aarhus. Jeg regner med, at jeg naturligvis skal have en kandidat også, men min store drøm er, at læse en Ph.d. og som adjunkt kunne have en spændene hverdag med henholdsvis undervisning på universitetet og forskning. Inden for hvilken gren af psykologien har jeg endnu ikke 100% besluttet mig for, men det er jo det jeg nu har 3 år til at finde ud af. 
Udover min identitet som studerende jonglerer jeg også et par andre roller.
Jeg er mor til en skøn lille rødhåret dreng, Sofus, med store blå øjne. Han bliver snart 2 år (til september
). Jeg er kæreste til hans far, som er 1½år ældre end mig og vi er i den lykkelige situation, at hele denne oplevelse bare har gjort os stærkere. Vi er PT inde i en periode, hvor vi ikke har haft et eneste skænderi i over et ½ år. Det synes jeg selv er flot klaret, når vi begge er to meget stædige og viljestærke mennesker.
Sidst men ikke mindst er jeg optiker assistent i en brilleforretning inde i byen, for at tjene de sidste par tusind ind, så vores økonomi kan hænge sammen, som 2 studerende.
Nå men det var nok egentlig alt om mig indtil videre. Hvis i vil vide noget kan i bare spørge.
Jeg håber på at blive en aktiv og berigende personlighed i forummet, men med respekt for, at jeg har et travlt liv ved siden af og der derfor en gang imellem vil gå (måske) uger, hvor jeg ikke er online. Men sådan er det vel for alle 
- Hilsen, Maria/Mallilu