Gammel-ny :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Mallilu

'Ello!

Efter en del år på sidelinien vil jeg nu prøve at være lidt mere engageret i siden her. Jeg har tidligere været meget aktiv bruger på en anden side (hvorfor jeg ikke brugte så meget tid her), men stemningen er blevet dårlig og følte ikke længere jeg kunne relatere til de piger/kvinder, som siden bestod af. Derfor valgte jeg at lade mig slette og håber nu på, igennem denne side, at komme i kontakt med nogle mere psykisk modnede piger, som altid er klar på en god, relevant debat eller bare at ligge skulder til, når man som begrædt højgravid bare IKKE synes at det der vand i benene er særlig fedt!

Lidt om mig:

Jeg er en pige på 22år, som lige har afsluttet HF med et snit blandt de 5 højeste på hele skolen
Til august starter jeg (højst sansynligt) på en bachelor i psykologi i Aarhus. Jeg regner med, at jeg naturligvis skal have en kandidat også, men min store drøm er, at læse en Ph.d. og som adjunkt kunne have en spændene hverdag med henholdsvis undervisning på universitetet og forskning. Inden for hvilken gren af psykologien har jeg endnu ikke 100% besluttet mig for, men det er jo det jeg nu har 3 år til at finde ud af.

Udover min identitet som studerende jonglerer jeg også et par andre roller.

Jeg er mor til en skøn lille rødhåret dreng, Sofus, med store blå øjne. Han bliver snart 2 år (til september ). Jeg er kæreste til hans far, som er 1½år ældre end mig og vi er i den lykkelige situation, at hele denne oplevelse bare har gjort os stærkere. Vi er PT inde i en periode, hvor vi ikke har haft et eneste skænderi i over et ½ år. Det synes jeg selv er flot klaret, når vi begge er to meget stædige og viljestærke mennesker.

Sidst men ikke mindst er jeg optiker assistent i en brilleforretning inde i byen, for at tjene de sidste par tusind ind, så vores økonomi kan hænge sammen, som 2 studerende.

Nå men det var nok egentlig alt om mig indtil videre. Hvis i vil vide noget kan i bare spørge.

Jeg håber på at blive en aktiv og berigende personlighed i forummet, men med respekt for, at jeg har et travlt liv ved siden af og der derfor en gang imellem vil gå (måske) uger, hvor jeg ikke er online. Men sådan er det vel for alle

- Hilsen, Maria/Mallilu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Noahmor

Mallilu skriver:

'Ello!

Efter en del år på sidelinien vil jeg nu prøve at være lidt mere engageret i siden her. Jeg har tidligere været meget aktiv bruger på en anden side (hvorfor jeg ikke brugte så meget tid her), men stemningen er blevet dårlig og følte ikke længere jeg kunne relatere til de piger/kvinder, som siden bestod af. Derfor valgte jeg at lade mig slette og håber nu på, igennem denne side, at komme i kontakt med nogle mere psykisk modnede piger, som altid er klar på en god, relevant debat eller bare at ligge skulder til, når man som begrædt højgravid bare IKKE synes at det der vand i benene er særlig fedt!

Lidt om mig:

Jeg er en pige på 22år, som lige har afsluttet HF med et snit blandt de 5 højeste på hele skolen
Til august starter jeg (højst sansynligt) på en bachelor i psykologi i Aarhus. Jeg regner med, at jeg naturligvis skal have en kandidat også, men min store drøm er, at læse en Ph.d. og som adjunkt kunne have en spændene hverdag med henholdsvis undervisning på universitetet og forskning. Inden for hvilken gren af psykologien har jeg endnu ikke 100% besluttet mig for, men det er jo det jeg nu har 3 år til at finde ud af.

Udover min identitet som studerende jonglerer jeg også et par andre roller.

Jeg er mor til en skøn lille rødhåret dreng, Sofus, med store blå øjne. Han bliver snart 2 år (til september ). Jeg er kæreste til hans far, som er 1½år ældre end mig og vi er i den lykkelige situation, at hele denne oplevelse bare har gjort os stærkere. Vi er PT inde i en periode, hvor vi ikke har haft et eneste skænderi i over et ½ år. Det synes jeg selv er flot klaret, når vi begge er to meget stædige og viljestærke mennesker.

Sidst men ikke mindst er jeg optiker assistent i en brilleforretning inde i byen, for at tjene de sidste par tusind ind, så vores økonomi kan hænge sammen, som 2 studerende.

Nå men det var nok egentlig alt om mig indtil videre. Hvis i vil vide noget kan i bare spørge.

Jeg håber på at blive en aktiv og berigende personlighed i forummet, men med respekt for, at jeg har et travlt liv ved siden af og der derfor en gang imellem vil gå (måske) uger, hvor jeg ikke er online. Men sådan er det vel for alle

- Hilsen, Maria/Mallilu

Jamen, velkommen til siden. 

Anmeld

30. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til Dejligt med nye ansigter!

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være herinde! Det er en tidsrøver uden lige!

KH. Kitty, moderator på baby.dk

Anmeld

30. juni 2011

Macci

Velkommen til..

Det er da rart at vide at os fra den anden side ikke er psykisk modne nok til dig. (Lidt skægt... Du er KUN 22)

Anmeld

30. juni 2011

Mallilu

Tak alle.

Anmeld

30. juni 2011

lukasmor

Macci skriver:

Velkommen til..

Det er da rart at vide at os fra den anden side ikke er psykisk modne nok til dig. (Lidt skægt... Du er KUN 22)

Hun sagde ikke at hun var ældre, hun kan da godt være moden af sin alder

Anmeld

30. juni 2011

Macci

Lukasmor skriver:

Hun sagde ikke at hun var ældre, hun kan da godt være moden af sin alder

Jojo selvfølgelig.. Det synes jeg så ikke hun er Og da slet ikke når hun sviner siden og brugerne derinde og så derefter kommer herind og skriver at de er psykisk umodne! Hmmm....

Men små fornøjelser (og hvad der hører til der) skal der også være plads til

Anmeld

30. juni 2011

Mallilu

Wow... Altså du beviser jo akkurat min teori, Macci. Jeg sviner ikke siden - forstå det nu. Jeg forklarede mig også på den anden side, men der er tydeligvis gået heksejagt i den fordi jeg har sagt noget, som åbenbart har ramt et ømt punkt. Jeg beklager hvis du har følt dig stødt af mine kommentarer men du kunne eventuelt prøve at reagere lidt mere konstruktivt istedet for at fornedre dig til at svine MIG til og tilmed følge mig ind på en helt anden side. Det er jo, undskyld mit sprog, decideret ulækkert.Og ja jeg mener, at der er en dårlig stemning på den anden side og denne heksejagt bevidner jo krystalklart min kritik af en generel tendens. Undskyld jeg kaldte jer psykisk umodne (ikke fysisk - nu er vi jo lige nød til at skelne), efter at have fået en meget, meget dårlig behandling af mange derinde og Efter nogle episoder med onde beskyldninger og chikane, har jeg desværre ikke meget til overs for nogle af pigerne derinde. Der sidder naturligvis nogle meget kloge hoveder derinde (og jeg troede ærlig talt at du var en af dem) men desværre sidder der også en gruppe (en minoritet efter min bedste overbevisning), som ødelægger det for de mange. I vredens hede blev min kommentar generaliseret og jeg havde håbet at du af alle var i stand til sympati, medfølelse og en smule forståelse. Jeg vil ikke bruge mere tid på denne episode og dette bliver mit sidste indlæg. Overvejer nu, om jeg overhovedet gider engagere mig i et virtuelt fællesskab når jeg åbenbart skal have jer piger til at forfølge og chikanere mig til evig tid.

Anmeld

30. juni 2011

Macci

Ej, jeg kan ikke lige se hvor jeg sviner dig - og nej jeg følger ikke efter dig..

Tilfældigvis sad jeg inde på denne side (og to andre mødresider) da du lavede din tråd..

Nej, jeg kan ikke forstå dit farvel til den anden side.. Eller din begrundelse.. Eller..

Du siger først det er pga de nye regler.. Fair nok.. Selvom det ikke er særlig slemt, og i bund og grund bare handler om lidt aktivitet.. Man skal yde for at kunne nyde

Så har man ikke noget liv, hvis man skriver ca. 1 indlæg om dagen.. Well - den JEG egentlig ligeglad med, men kan godt se hvorfor andre føler sig ramt.

Så er vi ikke modne nok.. Jamen altså.. Hold nu

Jeg håber du vender tilbage en dag, der var mange der fulgte dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.