Til jer der fik kejsersnit som 2.gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

stella

signe. skriver:

Hej piger

Jeg står i den situation at jeg nok skal have et PKS med min nummer 2 her i sep, fik også kejsersnit med den 1 i april sidste år, hvor det dog var akut.

Vi har jo sønikke, der er 18 mdr når den lille ankommer, og på det tidspunkt kan han stadig ikke gå eller noget, da han er født ekstremt for tidligt, og derfor er en del bagefter motorisk. Det vil jo sige at han stadig skal løftes på, og så kommer spørgsmålet..

Hvad gjorde I? Jer som fik kejsersnit, og havde en bette purk derhjemme som stadig krævede løft osv..? Kæresten har jo barsel i 14 dage, men det jo vist noget med ro i 3 mdr? og det vil jeg jo sådan set aldrig kunne overholde... skal jo også løfte den bette ny baby..

jeg fik ikke noget af vide hvad jeg måtte og ikke måtte efter ks. 9 dage efter ks støvsuge hele hele huset og alt det andet...

efter ks kan man så godt føde alm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

signe.

stella skriver:

jeg fik ikke noget af vide hvad jeg måtte og ikke måtte efter ks. 9 dage efter ks støvsuge hele hele huset og alt det andet...

okay..

ja det kan man sagtens, det bare pga noget i min moderkage der gør at de nok gerne vil lave et pks på mig

Anmeld

30. juni 2011

stella

signe. skriver:

okay..

ja det kan man sagtens, det bare pga noget i min moderkage der gør at de nok gerne vil lave et pks på mig

det kan jo godt være

Anmeld

30. juni 2011

Miss T

signe. skriver:

Hej piger

Jeg står i den situation at jeg nok skal have et PKS med min nummer 2 her i sep, fik også kejsersnit med den 1 i april sidste år, hvor det dog var akut.

Vi har jo sønikke, der er 18 mdr når den lille ankommer, og på det tidspunkt kan han stadig ikke gå eller noget, da han er født ekstremt for tidligt, og derfor er en del bagefter motorisk. Det vil jo sige at han stadig skal løftes på, og så kommer spørgsmålet..

Hvad gjorde I? Jer som fik kejsersnit, og havde en bette purk derhjemme som stadig krævede løft osv..? Kæresten har jo barsel i 14 dage, men det jo vist noget med ro i 3 mdr? og det vil jeg jo sådan set aldrig kunne overholde... skal jo også løfte den bette ny baby..

Jeg har ikke læst den andre indlæg. Men du må jo godt løfte babys vægt og du kan også godt løfte din søn - alt med måde, du kan selv mærke når du skal stoppe. Ellers anskaf en dobbeltklapvogn, hvor der kan være lift i den ene side og jeres søn i den anden, vi har sådan en brio dobbeltklapvogn.

Anmeld

30. juni 2011

Miss T

stella skriver:

Hvis du har fået to kejsersnit, kan du ikke få lov til at føde normalt 3. gang.

Anmeld

30. juni 2011

LISBETH:-)

Jeg fik PKS med nr. 2 var indlagt i 2 dage hvor far tog sig af den store, men da jeg kom hjem var jeg alene med dem da far ingen barsel havde.

Mit PKS var for 1 år siden, og den eneste besked var at jeg måtte gøre alt hvis bare det ikke gjorde ondt! Jeg havde ingen problemer med noget som helst!

Frygtede det også, men som sagt gik det hele uden problemer!

Held og lykke!

Anmeld

30. juni 2011

Troldepussen

signe. skriver:

Hej piger

Min datter var 15 mdr da jeg fik min søn ved kejsersnit, og jeg spurgte på sygehuset om hvordan jeg skulle forholde mig... 

De sagde jeg måtte løfte ud af sengen osv, jeg måtte bare ikke "overdrive" dvs bære hende rundt i hele huset osv....

Anmeld

30. juni 2011

Christina.78

Har gjort med forsigtighed her 2 gang..men der var heller ikke så meget vægt på cecilie..og også 2 akutte kejsersnit bag mig som du ved

Anmeld

30. juni 2011

signe.

Christina.78 skriver:

Har gjort med forsigtighed her 2 gang..men der var heller ikke så meget vægt på cecilie..og også 2 akutte kejsersnit bag mig som du ved

yeah i know, hehe... du ved hvad jeg skal igennem hehe,,,

Anmeld

30. juni 2011

signe.

Troldepussen skriver:

Min datter var 15 mdr da jeg fik min søn ved kejsersnit, og jeg spurgte på sygehuset om hvordan jeg skulle forholde mig... 

De sagde jeg måtte løfte ud af sengen osv, jeg måtte bare ikke "overdrive" dvs bære hende rundt i hele huset osv....

okay, super.. tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.