... det hjælper selvfølgelig lidt at din mors mand er sådan lidt bygningskonstruktør/arkitekt/tømrer 
MEN når man går sammen, så bliver alt godt.
Det startede med at vi fik en datter
i 2007 - efterhånden som hun voksede kom vi i tanke om at hun da skulle have et legehus.
Mor her har altid ønsket sig et lidt specielt legehus, og meget gerne et bondehus.
Så allierede mig med min mors mand (Svend) forelagde mine ideer, tanker og krav og så kom han med en tegning.
Vi holdte herefter et lille møde for de 3 hold bedsteforældre + os selv og så fordelte vi arbejdet - så hvert hold skulle lave sin del at skellettet til legehuset.
Vi ville så mødes i påsken og samle det - og herefter skulle vi så selv sørge for tag/beklædning/maling osv.
Det var et MEGET hyggeligt projekt og det er jo så færdigt nu - vi samlede/byggede det i 2009
Men syntes da i skal have muligheden for at kigge med:

Vel mødt - vi skulle sørge for at have gravet ud + bund/sokkel og så kom farmor+ farfar med sine dele. Det samme gjorde morfar+kæreste og til sidst kom også mormor + Svend med spærene til taget.

Det går hurtigt

Meget hurtigt

Snart færdig med skellettet

Så kom der søreme krans på og herefter holdte vi rejsegilde med grillede pølser og tilbehør 

Emma indvier hemsen med mormor

Så skulle vi selv sørge for beklædningen, meeeen når man er tømrer helt ud i fingerspidserne, så vil man jo SÅ gerne deltage
Så Svend blev og hjalp til.

Det gik også hurtigt (nogle dage senere) hihi

Idag er det jo færdigt
Fliserne er færdiglagte, sandkassen er bygget op, højbedet er fyldt med frugtbuske, der er kommet et lille stakit som indhegner legeområdet og og og 
Men mener bare; klø på allesammen, man behøver ikke være tømrer, arkitekt eller bygningskonstruktør - man skal bare være lidt kreativ, have ideerne og modet og så klø på 
Elsker det unikke - og det er ungernes legehus!
Hvad syntes du?