Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er den sej..
Sådan en vil jeg også have i min størrelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den bare skøn og super lavet
Hvem der bare var så kreativ
Über cool!!!
Hvor er hun en heldig pige ...at have sådan en kreativ og opfindsom mor.Mine piger ville da ELSKE at have sådan én i haven - Godt lavet!!
Mange tak
Der bliver også kigget lidt ind over hækken nogen gange hihi - tror ikke den fåes i voksenstørrelse hehehe
Og dog - fjederen er jo solid
hvor er den bare fin
cnmigo skriver: Hejsa Ville lige vise en af mine kreative ting frem - lavede et vippedyr til min datter her for et stykke tid siden. Fjedren havde vi i forvejen - og så fandt jeg på at hun da skulle have en My Little Pony at ride på - her er resultatet: Vippedyret er samlet - mangler maling på den ene side Vippedyret fra den anden side... Så fik vi sat den fast på fjedren Færdig. Den anden side Og så blev den selvfølgelig indviet Tror den faldt i god jord
Hejsa
Ville lige vise en af mine kreative ting frem - lavede et vippedyr til min datter her for et stykke tid siden.
Fjedren havde vi i forvejen - og så fandt jeg på at hun da skulle have en My Little Pony at ride på - her er resultatet:
Vippedyret er samlet - mangler maling på den ene side
Vippedyret fra den anden side...
Så fik vi sat den fast på fjedren
Færdig.
Den anden side
Og så blev den selvfølgelig indviet
Tror den faldt i god jord
For en i h...... hvor er den bare flot og rigtig fed lavet...tages der imod bestilling eller deler du en skabelon...???
Skabelon haves ikke, da jeg har tegnet direkte på i dette tilfælde, spånplade.
Men kunne måske overtales til at tegne en mere/anden hvis det havde interesse. Jeg kan dog ikke hjælpe med fjeder el.lign.
cnmigo skriver: Mange tak Skabelon haves ikke, da jeg har tegnet direkte på i dette tilfælde, spånplade. Men kunne måske overtales til at tegne en mere/anden hvis det havde interesse. Jeg kan dog ikke hjælpe med fjeder el.lign.
Så blinker jeg rigtig gerne meget til dig... men inden du begynder hvor i landet bor du...bare om det kan betale sig at sætte dig i det store arbejde...
Det er jo lige det... Bor ved Århus - 8362.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128