Hjernerystelse.. Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.335 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej folkens.

Min knap 1 måned gamle baby har fået hjernerystelse (behøver ikke nogle dumme kommenaterer, har det slemt nok i forvejen!) Var ved vagtlægen tidligere og fik at vide at jeg skulle observerer meget nøje, og ved tegn på den mindste forandring kontakte dem igen, med henblik på videre behandling.

Nu er det så sådan, at h*n sover utrolig meget meget i dag, og h*n plejer at være vågen, som i rigtig meget vågen nu, men h*n sover. Kan godt vække, men h*n falder i søvn med det samme igen.

Så mit spørgsmål er egetnlig, ville i kontakte vagtlægen igen, eller ville i vente og se tiden an?

Hilsen en meget fortvivlet og ulykkelig mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Hej folkens.

Min knap 1 måned gamle baby har fået hjernerystelse (behøver ikke nogle dumme kommenaterer, har det slemt nok i forvejen!) Var ved vagtlægen tidligere og fik at vide at jeg skulle observerer meget nøje, og ved tegn på den mindste forandring kontakte dem igen, med henblik på videre behandling.

Nu er det så sådan, at h*n sover utrolig meget meget i dag, og h*n plejer at være vågen, som i rigtig meget vågen nu, men h*n sover. Kan godt vække, men h*n falder i søvn med det samme igen.

Så mit spørgsmål er egetnlig, ville i kontakte vagtlægen igen, eller ville i vente og se tiden an?

først får du lige et kram..

derefter så JA jeg ville kontakte vagtlægen igen.. det kan være et tegn på at der er noget når h*n pludselig ændrer adfærd..

Anmeld

29. juni 2011

NaFe

Åhh lille bebs dog....

vil bare sige... heller ring en gang for meget end en gang for lidt...

vis du føler dig utryg ved det så ring...

til dig og den lille

Anmeld

29. juni 2011

jlp90

Jeg ville ringe til lægevagten igen

Anmeld

29. juni 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Hej folkens.

Lyder ikk rart :/
Hvis jeg var så bekymret som dig, så ville jeg ringe igen, og høre ad hvad vagtlægen havde at sige. Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt..

Håber bebs snart kommer sig, og go bedring  

Anmeld

29. juni 2011

norenberg

vil også kontakte vagtlægen hvis det var mig...hellere at de undersøger en gang for meget end en for lidt....

Anmeld

29. juni 2011

SussieThyssen

An&Jo skriver:

først får du lige et kram..

derefter så JA jeg ville kontakte vagtlægen igen.. det kan være et tegn på at der er noget når h*n pludselig ændrer adfærd..

Ved hjernerystelse sover man meget, det er hjernens måde at rekonstituere sig selv på, men det er den fase, der kan være farlig, fordi den kan glide over i bevidstløshed.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg omgående kontakte lægen, hvis du mener han er fjern, svær at få kontakt med, svær at vække og holde sig vågen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Hej folkens.

Først kæmpe kram til dig og baby

Og ville nok ringe bare lige for at hører hva lægen har at sige

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svarende!! Ringer til vagtlægen med det samme da jeg bare er super utryg ved situationen! Kan slet ikke have at min lille skat ikke har det optimalt

Anmeld

29. juni 2011

mortilflere

Jeg syntes det er vildt i ikke er indlagt med sådan en skade 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.