Campingtur med Mor & Far = Sidde selv og en tand :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Fru.Mäes <3

fif skriver:

Ihh hvor dejligt... Vender han sig osse om på maven, i sengen hele tiden?? Det gør Caia, og hun kan ikk altid finde ud af vende sig igen hehe... så man ska hjælpe hende

Felix ruller ikke endnu  Og ham vil ikke støtte på hans små ben, dem mener han ikke der skal bruges

Men det kommer sku nok - sundhedsplejersken siger osse at han er en smule dovn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

fif

FrøkenHedegaard skriver:

Felix ruller ikke endnu  Og ham vil ikke støtte på hans små ben, dem mener han ikke der skal bruges

Men det kommer sku nok - sundhedsplejersken siger osse at han er en smule dovn

Haha fedt!! ja self kommer det da... Når han vil

Anmeld

30. juni 2011

Bb3031

Rigtig dejlige billeder

Bliver lige nødt til at spørge - Hvordan har du fået billederne til at se sådan ud..? (Kvardratiske, med den kant og med det gammle look)

Anmeld

30. juni 2011

Fru.Mäes <3

Peiner skriver:

Rigtig dejlige billeder

Bliver lige nødt til at spørge - Hvordan har du fået billederne til at se sådan ud..? (Kvardratiske, med den kant og med det gammle look)

Tusind tak Jamen det er et program jeg har på min iPhone som hedder instagram - fantastisk program, hvor man kan gå ind og lave alle mulige fede ting ved billederne Ved ikke om man kan bruge det på computeren

Anmeld

30. juni 2011

Bb3031

FrøkenHedegaard skriver:

Tusind tak Jamen det er et program jeg har på min iPhone som hedder instagram - fantastisk program, hvor man kan gå ind og lave alle mulige fede ting ved billederne Ved ikke om man kan bruge det på computeren

Mange tak for info Programmet er instaleret på min iPhone nu og skal da helt sikkert afprøves

Anmeld

30. juni 2011

Fru.Mäes <3

Peiner skriver:

Mange tak for info Programmet er instaleret på min iPhone nu og skal da helt sikkert afprøves

Lækkert - du må lige dele billederne med os herinde... Held og lykke med programmet

Anmeld

8. juli 2011

*A*

Hvor er han bare en læææææækker dreng

Anmeld

8. juli 2011

Fru.Mäes <3

*A* skriver:

Hvor er han bare en læææææækker dreng

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.